  • 11. Data: 2004-11-15 21:50:52
    Temat: Re: wcielo mi kase;/? nerwowka do rana
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik v...@p...onet.pl napisał:

    > a to nie jest tak ze kady bank ma obowiazek odbierac wszystkie sesje eliksiru
    > przychodzace?

    To co bank ma w systemie i to co widzisz na ekranie to bardzo czesto
    dwie rozne rzeczy. Bank odbiera wszystko co przychodzi, ale wyswietla
    klientom tylko to na co go stac.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-11-15 21:51:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    v...@p...onet.pl napisał(a):

    > a to nie jest tak ze kady bank ma obowiazek odbierac wszystkie sesje eliksiru
    > przychodzace?

    Ty dalej nie rozumiesz, że WIDZISZ STAN KONTA NA GODZINĘ 11.30 bez
    ewentualnych późniejszych zmian?

    Odpadam, prościej nie potrafię.

  • 13. Data: 2004-11-15 21:54:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    v...@p...onet.pl napisał(a):

    > oki nie proznowalem, w miedzyczasie czatowalem z ekspertem multi..KIR ma 24
    > godziny na rozksiegowanie sesji...tu tez moze byc clue programu

    Po co pytasz, jak nawet nie chcesz zrozumieć i przyjąć odpowiedzi?

  • 14. Data: 2004-11-15 21:56:05
    Od: v...@p...onet.pl

    > Ty dalej nie rozumiesz, że WIDZISZ STAN KONTA NA GODZINĘ 11.30 bez
    > ewentualnych późniejszych zmian?

    juz to do mnie dotarlo;-) to teraz zaczynam byc wk**** ze standardow
    inforamcyjnych nie dotrzymuja, raz widac , raz nie widac...paranoja

    > Odpadam, prościej nie potrafię.

    ja chyba tez, jako ich klient
    Pozdrawiam i dziekuje.

  • 15. Data: 2004-11-15 21:58:40
    Od: v...@p...onet.pl

    > Po co pytasz, jak nawet nie chcesz zrozumieć i przyjąć odpowiedzi

    .juz przyjalem do wiadomosci;-)

  • 16. Data: 2004-11-15 22:23:58
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 15 Nov 2004 22:45:59 +0100, v...@p...onet.pl wrote:

    > oki nie proznowalem, w miedzyczasie czatowalem z ekspertem multi..KIR ma 24
    >godziny na rozksiegowanie sesji...tu tez moze byc clue programu

    hmmm... ekspertem to bym go nie nazwal

    G.

  • 17. Data: 2004-11-15 22:24:49
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 15 Nov 2004 22:23:58 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >hmmm... ekspertem to bym go nie nazwal

    przyszlo mi jeszcze do glowy, ze moze w multi za eksperta robi
    pojawiajcy sie tu kiedys dawno temu ekspierd :-)))

    G.

  • 18. Data: 2004-11-15 22:33:38
    Od: v...@p...onet.pl

    > przyszlo mi jeszcze do glowy, ze moze w multi za eksperta robi
    > pojawiajcy sie tu kiedys dawno temu ekspierd :-)))
    >
    > G.
    ....oj nieladnie, tak sie tam tylko tytuluja ;-) a Ty jestes Mr G. i nikt
    chyba Ci tego nie zarzuci ze nie jestes:)

  • 19. Data: 2004-11-16 12:07:57
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    15 Nov 2004 22:17:16 +0100, w <4...@n...onet.pl>,
    v...@p...onet.pl napisał(-a):

    > .loguje sie do vw a tam ku
    > memu zdziwieniu nic nie ma;( saldo jest z godziny 11,30 a a kasa
    > zniknela..dziwi mnie to o tyle ze zawsze tak robilem i ok 18 zawsze juz
    > pieniadze na koncie byly

    I są, tylko tego nie widzisz.
    Jeżeli nie pomaga przycisk Aktualizuj, to znaczy że system VWB ma teraz co
    innego do roboty :). Na ciebie przyjdzie poraz pewnie za 1h, może 2h, albo
    3h... :)