  • 1. Data: 2004-11-15 18:11:23
    Temat: [VW] Wymiana tokena
    Od: "Piotrek Kapczuk" <p...@d...hoop.pl.invalid>

    Witam

    Jako, że ostatnia pojawiają się dyskusje o tokenach pochwalę się, czego ja
    się dowiedziałem męczać infolinią i pocztą wewn vwbank.

    Stary token przestanie działać.

    Nowy token dają za free

    Najpierw muszą dostać stary token, żeby dać nowy.

    Nowy zamawia się _tylko_ przez telefon. ( jeśli ktoś zapomniał telekodu ,
    jak ja, trzeba poczekać, aż doślą go tradycyjną pocztą )

    Nowy token przychodzi nieaktywny i trzeba go samemu "uruchomić"

    Można to to załatwić pocztą, ale istnieje też inna możliwość. Trzeba przez
    telefon umówić się na wizytę w ich siedzibie. Stawić się osobiście, a
    zamiana będzie podobno od ręki. Z tej opcji mam zamiar skorzystać.

    Jak będzie, zobaczymy ?

    Piotrek Kapczuk

  • 2. Data: 2004-11-15 18:17:36
    Temat: Re: [VW] Wymiana tokena
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Najpierw muszą dostać stary token, żeby dać nowy.

    Tu zeznania się różnią. Mnie ponoć wysłali nowy token w 12.11, a stary mam
    odesłać po otrzymaniu nowego.

  • 3. Data: 2004-11-15 18:33:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Glenn napisał(a):

    > Tu zeznania się różnią. Mnie ponoć wysłali nowy token w 12.11, a stary mam
    > odesłać po otrzymaniu nowego.

    Jak Radio Erewań. Kocham ten bank. :-)

  • 4. Data: 2004-11-15 18:39:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotrek Kapczuk napisał:

    > Najpierw muszą dostać stary token, żeby dać nowy.

    Dla mnie bomba absolutna. Ruski miesiac bez dostepu do konta. Po prostu
    genialne.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-11-15 19:36:17
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Jak Radio Erewań. Kocham ten bank. :-)

    Wojtek, a Ty czekasz i obserwujesz rozwoj wydarzen ?

    Ja jak zadzwonilem, to sie dowiedzialem, ze data wybita na tokenie jest
    nieistotna i tak naprawde oznacza tylko date do ktorej producent gwarantuje
    dzialanie baterii. I ze nic po tej dacie sie wielkiego nie stanie, i nie
    trzeba wymieniac, i wszystko bedzie dzialac. Jezeli jednak sie upieram, zeby
    wymienic, to pani zapraszala do 'Ilmetu' na wymianke osobista i
    natychmiastowa.

    Ja sie nie upieram, wklepie pod koniec miesiaca wszystkie zaplanowane
    przelewy tak do polowy grudnia, przeleje jakies 2000 PLN na zycie do inszego
    banku, okopie sie i bede obserwowal rozwoj sytuacji... A jak sie sytuacja
    dobrze rozwinie, to bede straszny... i mi ten token do domu przywiezie
    manaher sredniego szczebla...

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-11-15 20:01:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ napisał(a):

    > Wojtek, a Ty czekasz i obserwujesz rozwoj wydarzen ?

    Jak najbardziej. Nie moim obowiązkiem jest wiedzieć co to za cyferki z
    tyłu tokena, tym bardziej, że nie przypominają polskiego zapisu daty,
    nie ma nigdzie napisu 'data ważności' i bank NIGDZIE nie informuje o
    tym, co robić ze zużytymi tokenami i CZY cokolwiek robić... A jeśli już
    ktoś dzwoni i pyta - to uzyskuje sprzeczne informacje.

    > Ja jak zadzwonilem, to sie dowiedzialem, ze data wybita na tokenie jest
    > nieistotna i tak naprawde oznacza tylko date do ktorej producent gwarantuje
    > dzialanie baterii.

    Oby miała rację. Inaczej niech lepiej mi od razu wypowiedzą umowę. ;-)

> [...]
    > trzeba wymieniac, i wszystko bedzie dzialac. Jezeli jednak sie upieram, zeby
    > wymienic, to pani zapraszala do 'Ilmetu' na wymianke osobista i

    Phi. Też mi łaska.

    > Ja sie nie upieram, wklepie pod koniec miesiaca wszystkie zaplanowane
    > przelewy tak do polowy grudnia, przeleje jakies 2000 PLN na zycie do inszego
    > banku, okopie sie i bede obserwowal rozwoj sytuacji...

    Na szczęście via telefon też można... I to za darmo... Ja tam bez tokena
    przeżyję [używam jako skarbonka], ale........ :-)

    > A jak sie sytuacja
    > dobrze rozwinie, to bede straszny... i mi ten token do domu przywiezie
    > manaher sredniego szczebla...

    O właśnie to chciałem napisać.

    Skórzane etui/portfele/czy co tam przysłali kiedyś made by pierre cardin
    już mam. ;-)
    A ciągle brak mi długopisu. :-)

  • 7. Data: 2004-11-15 20:04:03
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

> [...]
    > stanie, i nie trzeba wymieniac, i wszystko bedzie dzialac. Jezeli
    > jednak sie upieram, zeby wymienic, to pani zapraszala do 'Ilmetu' na

    To wszystko zależy od operatorki do której się dodzwonisz. Taką gadkę też
    słyszałem :-)
    Podzielam zdanie Wojtka: Radio Erewań nadaje ;-)

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-11-15 20:11:36
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Tu zeznania się różnią. Mnie ponoć wysłali nowy token w 12.11, a stary mam
    > odesłać po otrzymaniu nowego.

    Niezły numer, widze, że na czas zmiany tokena, bede musial stamtąd na
    wszelki wypadek kase wycofac.
    MM

  • 9. Data: 2004-11-15 20:17:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    mmmaslov napisał(a):

    > Niezły numer, widze, że na czas zmiany tokena, bede musial stamtąd na
    > wszelki wypadek kase wycofac.

    A po co? Przez telefon można obsługiwać za darmo rachunek - na wszelki
    wypadek.

  • 10. Data: 2004-11-15 21:31:39
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:cnb0e3$g1c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    zeby
    > wymienic, to pani zapraszala do 'Ilmetu' na wymianke osobista i

    Jak zawsze najlepiej poszukać u źródeł:
    "All RSA SecurID tokens [..] have an expiry date. This date is built-in to
    the token at the point of manufacture and indicates the point in time when
    it will cease to display tokencodes. The expiry date can be seen on the
    reverse of the token etched into the casing (MM/DD/YY). When the token
    expires, the word "off" is shows on the display."

    TomekD