  • 1. Data: 2004-11-15 21:38:13
    Temat: przelewy za granicę
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Jestem biednym posiadaczem konta inteligo i dziś sie dowiedziałem, że
    nie mam mozliwości robienia przelewów za granicę, dla mnie to troche
    skandal ale po prostu dałem d... wybierając bank. Gdzie w takim razie
    mogę - najtaniej wpłacic pieniądze na konto w banku np. w Hiszpani?

    JMJ

  • 2. Data: 2004-11-16 00:10:23
    Temat: Re: przelewy za granicę
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 15 Nov 2004 22:38:13 +0100, Jacek Maria Jackowski
    <j...@w...edu.pl> wrote:

> [...]
    >skandal ale po prostu dałem d... wybierając bank. Gdzie w takim razie
    >mogę - najtaniej wpłacic pieniądze na konto w banku np. w Hiszpani?

    Co pare dni ktos o to pyta, czy tego nie ma w FAQu grupy?
    Niech to ktos tam dopisze: przelewy zagraniczne przez internet lub telefon:
    Nordea, Multibank, Citibank (telefon), DB PBC, KB, BPH, Millenium, BZWBK

    Czy moze ktos potwierdzic, ze BPH, Millenium, BZWBK na pewno to umozliwiaja?

  • 3. Data: 2004-11-16 00:12:53
    Od: andy_k <a...@a...org>

> [...]
    >
    > Czy moze ktos potwierdzic, ze BPH, Millenium, BZWBK na pewno to umozliwiaja?

    Dobrze by jeszcze bylo porownac koszty takich przelewow przez internet w tych
    bankach.

  • 4. Data: 2004-11-16 02:25:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    andy_k napisał:

    > Dobrze by jeszcze bylo porownac koszty takich przelewow przez internet w
    > tych bankach.

    Po części zrobił to *miernik* na swojej stronie -
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    K.

  • 5. Data: 2004-11-16 12:34:39
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    A czy isnieje jakiś serwis internetowy, który jest swego roadzju
    posrednikiem w przelewie zagranicznym, to znaczy, chciałbym by obciążyli
    moje konto lub kartę i by przesłali te pieniądze na podane przeze mnie
    konto.

    JMJ

  • 6. Data: 2004-11-16 14:40:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jacek Maria Jackowski napisał(a):
> [...]
    > posrednikiem w przelewie zagranicznym, to znaczy, chciałbym by obciążyli
    > moje konto lub kartę i by przesłali te pieniądze na podane przeze mnie

    Ja się na tym nie znam, ale wspominany przeze mnie *miernik* pisze na
    swojej stronie o systemie Pecunix, z którego korzysta -
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/pecunix.en.html Umozliwia on transfer
    pieniędzy na dowolne konto za granicą. To chyba coś podobnego do PayU.
    Zajrzyj na stronę i poczytaj. Albo skontaktuj się z nim i dowiedz się na
    jakiej zasadzie to działa i jakie są opłaty.

    K.