  • 1. Data: 2004-11-15 17:34:06
    Temat: Pko Inteligo w srodku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Niestety nie chcialo mi sie czekac i wplacac (z Inteligo ;) kasy na
    rachunek - ale obejrzec mozna - caliem fajnie to wyglada - widac, ze
    wzorowali sie na Inteligo (i dobrze).
    Niestety na razie z tego co sie dowiedzialem nie ma dostepu do kart
    kredytowych.
    Screeny:
    http://www.prnews.pl/download/pi1.jpg
    http://www.prnews.pl/download/pi2.jpg
    http://www.prnews.pl/download/pi3.jpg

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 2. Data: 2004-11-15 18:14:19
    Temat: Re: Pko Inteligo w srodku
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    hm, ciekawie to wyglada, nareszcie zdjecia rachunku.
    Czysto, ladnie, przejrzyscie, bez wodotryskow.

  • 3. Data: 2004-11-15 18:20:14
    Od: "Marcin" <a...@p...onet.pl>

    a zołożono to Ci bez problemu?
    są bowiem oddziały w których występują problemy z kochaną ZORBĄ 3000 i
    wiedzą pracowników :)

  • 4. Data: 2004-11-15 18:27:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin <a...@p...onet.pl> wrote:
    > a zołożono to Ci bez problemu?
    > są bowiem oddziały w których występują problemy z kochaną ZORBĄ 3000 i
    > wiedzą pracowników :)

    Byly problemy - z cezarem. Ale okazalo sie, ze to wina pracownika (przemila
    kobitka taka po studiahc moze nawet w moim wieku :). Wyszkolenie takiej
    masy pracownikow jednak trwa - zrobiono niby multimedialnie - ale ja bylem
    u niej druga osoba tego dnia otwierajaca elektroniczne kanaly. A ponoc
    dzisiaj juz sporo ludzi bylo.

  • 5. Data: 2004-11-15 18:38:15
    Od: "Marek Molak" <b...@...pl>

    ale pieprzysz bez sensu debilu, Inteligo jest dla takich wlasnie
    psedointeligentow jak ty.

  • 6. Data: 2004-11-15 18:41:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marek Molak napisał:

    > ale pieprzysz bez sensu debilu, Inteligo jest dla takich wlasnie
    > psedointeligentow jak ty.

    Fju, fju, klopoty z potencja, czy glowa?

    Bartol

  • 7. Data: 2004-11-15 19:16:25
    Od: Rafal <r...@g...pl>

    Michał ze tak sie spytam OT jakiej przegladarki internetowej uzywasz.
    Bo tak patrze na screeny i takiej przegladarki jescze nie mialem ;).

    pozdrawiam,
    Rafal

  • 8. Data: 2004-11-15 19:33:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal <r...@g...pl> wrote:
    > Michał ze tak sie spytam OT jakiej przegladarki internetowej uzywasz.
    > Bo tak patrze na screeny i takiej przegladarki jescze nie mialem ;).

    http://www.maxthon.com/en/index.htm

    Jakos wole od Opery czy Firefoxa - zwlaszcza z powodu zakladek ;)
    Ale to dalej IE (no ale ja zawsze updatowany, firewolowany, antywirusowany
    itp)

  • 9. Data: 2004-11-15 19:38:33
    Od: Rafal <r...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > http://www.maxthon.com/en/index.htm
    >
    > Jakos wole od Opery czy Firefoxa - zwlaszcza z powodu zakladek ;)
    > Ale to dalej IE (no ale ja zawsze updatowany, firewolowany,
    > antywirusowany itp)

    Dzieki za linka.
    Bede sie musial blizej przyjrzec.

    pzdr.
    Rafal

  • 10. Data: 2004-11-15 19:40:14
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    begin 375 Marek Molak napisał:

    > ale pieprzysz bez sensu debilu, Inteligo jest dla takich wlasnie
    > psedointeligentow jak ty.

    Naucz się odpisywać zgodnie z netykietą -
    http://evil.pl/pip/netykieta.html a jeśli potrafisz wysyłać tylko
    chamskie posty to się lepiej zamknij.

    K.