  • Data: 2006-08-10 07:42:55
    Temat: Re: wbk kontra ryanair.com
    Od: "Beaver" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ..::rDk::.. wrote:
    > witam serdecznie. czy ktos z grupowiczow posiada jakies doswiadczenia w
    > internetowych platnosciach karta visa electron banku WBK ?
    > bezskutecznie probuje zaplacic za bilety ryanair'a i nie wiem z czego
    > wynika moj blad. z innych postow i doswiadzczen moich znajomych wynika
    > ze karta ta powinna dzialac bezproblemowo.

    Niestety Electron może być kilku typów. Masz kartę do płatności
    elektronicznych, a przez Internet nie są w stanie z takiej karty
    ściągnąć kasy. Musisz mieć kartę debetową. Ew. zupełnie inną,
    np. kredytową.
    .
    Wiedząc o tym, zwiedziony opcją "Visa Electron" na stronie z zakupami
    chciałem zapłacić swoim Electronem zastanawiając się, jak bez
    mojego PINu/podpisu uda im się dostać do mojego konta. No i nie
    udało. Pomogła dopiero karta "wypukła".

    Pozdrówka