  • Data: 2002-07-16 03:56:46
    Temat: Re: wady mBank-u
    Od: Mirek Majorek <n...@m...majorek.org> szukaj wiadomości tego autora

    >Oddzwania nie panienka a komputer i dzwoni tylko w godzinach
    >przyjaznych ... dla mieszkanca Europy :)
    Oddzwaniająca panienka to, rzecz jasna, figura retoryczna. A komputer
    to mógłby wiedzieć coś-niecoś o strefach czasowych (choćby po państwie
    z adresu korespondencyjnego). To przecież tylko trochę dodawania (lub
    odejmowania) oraz mapa z państw na liczbę godzin pomiędzy daną strefą
    czasową a UTC. Zwłaszcza, że mBank ma dwudziestoczterogodzinny serwis
    - więc ograniczenia spowodowane brakiem personelu o określonej
    godzinie nie wchodzą w grę. Mogą przecież zadzwonić nawet o polskiej
    drugiej w nocy (jeśli ktoś jest w Australii na przykład).

    Swoją drogą ciekawe, jakiego "call center" używa mBank. Może ktoś wie?

    Mirek