  • Data: 2002-07-15 16:03:21
    Temat: Re: wady mBank-u
    Od: "Kalafiorczyk" <_...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mscislaw <M...@n...com> wrote:
    > Wlasnie! Wiec KalafioRczyk nie mial racji! Poza tym w formularzu webowym
    > mBanku do zakladania konta NIE MA MOZLIWOSC WPISANIA TELEFONU
    > ZAGRANICZNEGO - po prostu formularz na to nie pozwala. Wiec widocznie
    > KalafioRczyk sie fuksem zalapal ale teraz wszyscy inni Polacy mieszkajacy za
    > granicami sa gwalceni przez mBank by miec przy sobie (nie potrzebna im do
    > innych rzeczy) komorke z Polskim numerem (to wtedy mBank im laskawie otworzy
    > konto) ! Polacy mieszkajacy za granica maja zwykle wiecej kasy niz
    > przecietni Polacy z Polski, wiec to dziwne ze mBank nie chce tej kasy!!!

    Nie będę za bardzo polemizował z kolegą Mścisławem. Dla tych, którzy
    są zainteresowani informacją a nie polemiką powtórzę:

    Dla chcącego nie ma nic trudnego. Udało mi się wpisać numery telefonów
    w USA do formularza mBanku. W miejscu na numer kierunkowy wchodzą 4 cyfry.
    Udało mi się wpisać zip-code w polu na kod pocztowy.

    Wykonałem później jeden dodatkowy telefon po tym, jak nie udało mi się
    odebrać, gdy za pierwszym razem oddzwonili. Grzecznie im powiedziałem,
    że potrzebuję przenieść pieniądze z C-banku (ex-HB) do innego banku.
    Nie trzeba było "monitować", gadać o "kasie" czy "gwałceniu".

    Oddzwonili powtórnie, konto zostało założone bez problemu, czekałem
    tylko długo na hasła jednorazowe. Nie wysyłają ich pocztą lotniczą.

    Być może miałem fuksa, a być może po prostu wystarczyło zachowywać
    się kulturalnie w rozmowach z pracownikami mBanku.

    Sylwek