  • 1. Data: 2006-06-18 19:31:33
    Temat: w jakim banku najtańszy przelew zagraniczny
    Od: "olej" <o...@t...pl>

    czesc
    w jakim banku wykonać mogę najtańszy przelew zagranicę * do niemiec,
    zakładając że nie posiadam w tym banku konta osobistego?
    z góry dziękuję za poradę
    pozdrawiam
    mc

  • 2. Data: 2006-06-18 19:58:48
    Temat: Re: w jakim banku najtańszy przelew zagraniczny
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "olej" wrote

    > w jakim banku wykonać mogę najtańszy przelew zagranicę * do niemiec,
    > zakładając że nie posiadam w tym banku konta osobistego?

    czasami warto archiwum zobaczyć, co prawda rok 2003 ale pole do dyskusji
    jest :-)
    http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
    _thread/thread/34f77cea8cb31e81/637f99086bce7a68%236
    37f99086bce7a68

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-18 20:09:15
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    Użytkownik "olej" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    > w jakim banku wykonać mogę najtańszy przelew zagranicę * do niemiec,

    jAK muwi przysłowie z Niemiec do Niemiec najbliżej
    BAnk NIemiecki vwbankdirect.pl polecam z autopsji bo ja i moje koleżanki
    uzywamy od 8 lat

    Kasia

  • 4. Data: 2006-06-18 20:34:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "olej" <o...@t...pl> wrote in message
    > czesc
    > w jakim banku wykonać mogę najtańszy przelew zagranicę * do niemiec,
    > zakładając że nie posiadam w tym banku konta osobistego?
    > z góry dziękuję za poradę

    PRZEKAZ POCZTOWY ZA GRANICĘ

    Za pośrednictwem Poczty Polskiej od 16 czerwca 2003 roku można przesłać
    pieniądze za granicę przekazem pocztowym.

    Usługa ta umożliwia Klientom wysyłanie pieniędzy za granicę w relacjach z 25
    krajami.
    Z nowej usługi Poczty Polskiej można skorzystać w 1700 placówkach
    pocztowych.

    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=Przekazy

  • 5. Data: 2006-06-19 06:34:21
    Temat: Re:
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Kasia

    ten kolina jest niezmordowany ;-)

  • 6. Data: 2006-06-19 11:42:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 19 Jun 2006 08:34:21 +0200, w <e75gh7$be1$1@inews.gazeta.pl>, Michal M JJ
    <w...@...pl> napisał(-a):

    > ten kolina jest niezmordowany ;-)

    Skrzyżowanie muła z dziwką -- odporny na wiedzę i trudny do zajeb***nia.

  • 7. Data: 2006-06-19 11:43:44
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 18 Jun 2006 21:31:33 +0200, w <e749ls$16d$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    "olej" <o...@t...pl> napisał(-a):

    > czesc
    > w jakim banku wykonać mogę najtańszy przelew zagranicę * do niemiec,
    > zakładając że nie posiadam w tym banku konta osobistego?

    W Multibanku, przy okazji zakładając bezpłatne konto walutowe. Przelew
    zagraniczny jakieś 10-15zł + ewentualne koszty pośrednika.

  • 8. Data: 2006-06-19 18:32:22
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W Multibanku, przy okazji zakładając bezpłatne konto walutowe. Przelew
    > zagraniczny jakieś 10-15zł + ewentualne koszty pośrednika.

    Zapomniałeś dodać, że źródłem tych informacji zapewne jest jkolina ;-P