  • 21. Data: 2004-04-25 10:47:39
    Temat: Re: w co inwestować 50zł miesiecznie?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "~WD" <j...@c...barg.sv> napisała:

    > Minimalna _pierwsza_ wpłata to 100zł. Kolejne to min. 50zł.
    > np. dws, skarbiec, seb
    Fakt - nie zwróciłem na to uwagi, bo zwykle robiłem tylko pierwsze wpłaty

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 22. Data: 2004-04-25 21:25:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Zależy co rozumiesz przez małą korektę ? ;-))

    Przy skali możliwych zarobków - 10-15%. Dla trzymających kasę w
    obligacyjnych, to musi być jakaś przepaść ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko