  • Data: 2004-04-23 17:13:41
    Temat: Re: w co inwestować 50zł miesiecznie?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bielen2k [Ełk]" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c6b1m3$5mm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > SEB4 w TFI w mBanku tam moge sobie odkładać kase? Czy może jest lepsze
    > jakieś miejsce/pośrednik (nie wiem jak to nazwać).

    Jest to jedna z propozycji przy założeniu, ze długo i drobne kwoty
    SFI mbank są bardzo dobrym rozwiązaniem dla malutkich kwot , dla kogoś kto
    ma Internet za darmo

    Sprawdź tylko czy minimum dla PSO SEB4 jest nadal 50zł, bo może być wyższe
    Zapoznaj się dokładnie z regulaminem (koszty, wypłaty) , żebyś potem nie był
    rozczarowany .

    Przy 50zł na miesiąc i zysku rzędu 0,5% czyli 25 groszy należy po wielokroć
    zastanowić się czy nie wkładać ban knota do skarbonki i ewentualnie wpłacać
    na konto raz w roku