  • 11. Data: 2003-05-25 08:37:29
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:bapt0l$11m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie robiłem przelewu przez konsultantkę, ale pewnie można użyć danych z
    > przelewu internetowego. W każdym razie widzi dane takich przelewów, bo
    przy
    > aktywacji do automatycznego serwisu telefonicznego przeczytała mi je.

    Dzięki, wybadam jak bank 'będzie czynny'. :-)

    > BTW: pytałem o e-direct i kartę. Ponoć aktualizacja salda Elektrona jest
    raz
    > na dzień. Jest to chyba karta o onlinowości ala Lukas albo byłe PBK.

    Eeeee, no coraz więcej minusów... A jeśli to prawda to ten jest
    najpoważniejszy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-05-25 11:30:52
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    > Dzięki za info. A przez konsultanta jak się wykonuje przelew to rozumiem,
    że
    > można korzystać z jakichś szablonów, czy to tych internetowych, czy z
    > serwisu automatycznego??

    Jeżeli zdefiniowałeś juz odbiorcę (możesz to zrobić sam przez Internet albo
    przez konsultanta) to potem wystarczy, że podasz jego nazwę skrótową (któą
    ustalasz sam), kwotę i tytuł przelewu. Reszta będzie powtórzona przez
    konsultanta i musisz ją tylko potwierdzić :-)

  • 13. Data: 2003-05-25 12:09:37
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > raz
    >
    > Eeeee, no coraz więcej minusów... A jeśli to prawda to ten jest
    > najpoważniejszy...

    Ano,

    na karcie VE nie mozna ustanowic limitu transakcji bezgotowkowych wiec
    strach trzymac tam wieksze srodki.

    Zas nawet srodki przelane z Plus Konta (przelew wewnetrzny) beda widoczne
    dopiero nastepnego dnia.

  • 14. Data: 2003-05-25 16:33:17
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "janko"

    > Ano,
    >
    > Zas nawet srodki przelane z Plus Konta (przelew wewnetrzny) beda widoczne
    > dopiero nastepnego dnia.

    Masz to może sprawdzone w praktyce? Albo ktoś inny ma?
    Ja dostałem dwa dni temu odpowiedź że przelew jest księgowany natychmiast.
    Inna rzecz, że jak pytałem pół roku temu, to powiedziano mi że nie jest
    księgowany natychmiast.
    Jak to w infoliniach ;-)).

    Bogdan B.

  • 15. Data: 2003-05-25 16:54:54
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
> [...]

    Pewnie mają takie procedury.
    Jeśli systemy nie są zintegrowane, to człowiek przepisujący numer z
    jednej bazy do drugiej "z palucha" może łatwo się pomylić. Dlatego
    klient powinien w takiej sytuacji podać wszystkie dane i je później
    potwierdzić - dla uniknięcia nieprzyjemnej sytuacji którą łatwo sobie
    wyobrazić.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 16. Data: 2003-05-25 17:35:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message

    > Pewnie mają takie procedury.

    To cos wiecej niz procedury.... to jest tajemnica bankowa. Ujawnienie nr.
    konta p. X jest rownoznaczne z ujawnieniem, ze X ma rachunek w tym banku, a
    to jest zlamaniem tajemnicy bankowej.

    Maciej

  • 17. Data: 2003-05-25 18:40:34
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > Inna rzecz, że jak pytałem pół roku temu, to powiedziano mi że nie jest

    Owszem mam sprawdzone w praktyce.
    Przelew jest widoczny od razu na koncie e-direct ale co z tego skoro tylko
    raz na dobę jego stan jest przekazywany instytucji obsługujacej karty VE dla
    VB.

  • 18. Data: 2003-05-25 21:18:28
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "janko"
> [...]
    > raz na dobę jego stan jest przekazywany instytucji obsługujacej karty VE

    Rozróżnijmy dwie rzeczy:
    - przelew z Plus Konta na e-direct. zgodnie Ty i infolinia twierdzicie że
    jest widoczny natychmiast.
    - transakcje Elektronem: zgodnie Ty i infolinia twierdzicie że saldo jest
    aktualizowane raz dziennie.

  • 19. Data: 2003-05-26 00:09:42
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczace vwbanku - co z poleceniem zaplaty?
    Na stronach nic nie znalazlem, w toip tez nic nie ma. Czy w ogole mozna i
    czy za to sie placi, czy nie?

    W faq-ach znalazlem info, ze mozna ustanowic stale zlecenie ze zmienna
    kwota, ale ze trzeba podawac kazdorazowo wymagana kwote - to nie jest na
    pewno DD, wiec mam watpliwosci, czy to w ogole dziala.

    Michal M

  • 20. Data: 2003-05-26 06:43:38
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > To cos wiecej niz procedury.... to jest tajemnica bankowa. Ujawnienie nr.
    > konta p. X jest rownoznaczne z ujawnieniem, ze X ma rachunek w tym banku,
    > to jest zlamaniem tajemnicy bankowej.

    Przeczytaj raz jeszcze poprzednie posty. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782