eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [vwbankdirect] konto e-direct standard
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 31

  • 21. Data: 2003-05-26 07:51:27
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "janko"
    > Owszem mam sprawdzone w praktyce.
    > Przelew jest widoczny od razu na koncie e-direct ale co z tego skoro tylko
    > raz na dobę jego stan jest przekazywany instytucji obsługujacej karty VE
    dla VB.

    przelew zleceniem stalym z konta mimo ze wyszedl pierwsza sesją elixiru
    wygladal jakby go nie wykonali - sprawdzalem o 10
    okazalo sie ze nalezało użyc klawisza do odświeżania danych, ale nie tego z
    przegladarki tylko specjalnego z ich strony www.
    Jest to rozwiązanie które sugeruje ze dane ktore widzisz pochodzą z systemu
    tylko okresowo oswieżanego prawdziwymi danymi ksiegowymi.

    a tym konsultantem czynnym w pewnych godzinach tez bylem strasznie
    rozczarowany jak nie moglem uaktywnic karty. Zamiast podac informacje kiedy
    dzwonic katarynka powtarzala ciagle ze konsultanci sa zajeci!
    *** blad ***


  • 22. Data: 2003-05-26 07:52:47
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MrMrooz wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie dotyczace vwbanku - co z poleceniem zaplaty?
    > Na stronach nic nie znalazlem, w toip tez nic nie ma. Czy w ogole
    > mozna i czy za to sie placi, czy nie?

    DD jest i jest darmowe.


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 23. Data: 2003-05-26 08:44:19
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: k...@w...pl

    > MrMrooz wrote:
    > > Witam
    > >
    > > Mam pytanie dotyczace vwbanku - co z poleceniem zaplaty?
    > > Na stronach nic nie znalazlem, w toip tez nic nie ma. Czy w ogole
    > > mozna i czy za to sie placi, czy nie?
    >
    > DD jest i jest darmowe.
    >
    I od razu ostrzegam ze nie mozna placic za "nieswoje" rachunki, czyli jak np
    placisz za telefon to musi byc zarejstrowany dokladnie na osobe ktora zalozyla
    konto.

    Pozdrawiam
    K

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 24. Data: 2003-05-26 10:26:11
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl>
    > > DD jest i jest darmowe.
    > >
    > I od razu ostrzegam ze nie mozna placic za "nieswoje" rachunki, czyli jak
    np
    > placisz za telefon to musi byc zarejstrowany dokladnie na osobe ktora
    zalozyla
    > konto.

    czy gdzies ten zakaz na piśmie istnieje?
    place w innym bank takie DD i jest OK - bank mi sie nie wtraca za co place
    ;-)
    *** blad ***


  • 25. Data: 2003-05-26 15:42:50
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy kurier jest płatny - tzn. usługa kurierska? :-)))
    Pozdrawiam
    Navy



  • 26. Data: 2003-05-26 17:56:13
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "Seb" <n...@a...pl>


    Użytkownik "Navy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:batcor$qeq$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Witam!
    > Czy kurier jest płatny - tzn. usługa kurierska? :-)))

    Kurier jest bezplatny.
    S.



  • 27. Data: 2003-05-26 18:02:09
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Czy kurier jest płatny - tzn. usługa kurierska? :-)))


    Bezpłatny/a


    Pozdrawiam
    Piotrek



  • 28. Data: 2003-05-26 19:26:30
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > przy okazji rozmowy wyszła pewna nieścisłość odnośnie procedury otwarcia
    > rachunku na poczcie. Na stronie pisze, że pani poczta bierze "komplet
    > dokumentów" i przekazuje do banku. Infolinia twierdzi, że poczta bierze
    > tylko formularz identyfikacyjny, a resztę samemu wysyła klient, sam
    wypisuje
    > kopertę i nakleja znaczki.


    Jestem klientem VW direct od samego początku. Info dot. procedury otwarcia
    zawsze tak wygladało - "komplet dokumentów " przekazuje osoba identyfikująca
    klienta. Swój pierwszy rachunek w tym banku otwierałem przez kuriera, ale
    wniosek wysłałem samodzielnie, a formularz identyfikacyjny bez sprawdzenia
    jakichkolwiek danych podpisał kurier (heh ...były z tym niezłe jaja; kurier
    ze Stolyycy kilka razy nie pojawił sie w umówionym terminie, więc późnym
    wieczorkiem pojechałem na ich "bazę" i szef ściągnął go z wyrka. Ależ był
    wściekły, jeszcze teraz pękam ze smiechu jak sobie przypomnę ten 100 -
    metrowy tuman kurzu który "wjechał" razem z nim na plac :) )


    > Poruszyłem też temat procedury otwarcia rachunku. I konsultantka sama
    > stwierdziła, że na stronie jest błąd i muszą to poprawić. Otóż vwbank ma z
    > pocztą umowę tylko na weryfikację i przesyłanie formularzy
    > identyfikacyjnych. I teoretycznie klient powinien wysłać wniosek
    > samodzielnie. Poczta nie ma obowiązku przesyłania 'kompletu dokumentów'.
    > Jeśli prześle wszystko - to będzie tylko dobra wola poczty. Mają to
    poprawić
    > w poniedziałek... Zobaczymy...
    > No dobrze, że mi powiedzieli bo bym się wyżywał na kobitce z poczty, że
    nie
    > chce wziąć wniosku, a powinna 'komplet'... A miałaby rację... :-/


    Możliwe, że tak właśnie wygląda ta umowa miedzy nimi.
    Z moich doświadczeń wynika, że "doły" na poczcie nie mają o tym pojęcia.
    Dawno, dawno temu namówiłem siostrę na taki sposób identyfikacji i okazało
    się że byliśmy pierwsi na tej poczcie ;) Odsyłano nas od okienka do okienka
    i w końcu po kilku konsultacjach telefonicznych skierowano nas do Pani która
    powinna się tym zająć. Zapewne nie trudno się Wam domyslić że nie miała o
    tym zielonego pojęcia, można jej było wcisnąć kazdy kit - nie wiedziała co
    to ten Volkswagen i czemu my do niej z tym, a nie do ... PKO. Echhh......
    ale przyjęła, potwierdziła własnoręcznym podpisem, przybiła stempel i
    włożyła do załączonej koperty zgodnie z moją instrukcją. Rachunek został
    otwarty.
    Na najnowszych ulotkach w dalszym ciągu opisują taki schemat otwierania
    rachunku.


    Pozdrowiam
    Piotrek



  • 29. Data: 2003-05-26 20:37:22
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>


    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:0b45.00000a73.3ed1d3e1@newsgate.onet.pl...
    .....
    > I od razu ostrzegam ze nie mozna placic za "nieswoje" rachunki, czyli jak
    np
    > placisz za telefon to musi byc zarejstrowany dokladnie na osobe ktora
    zalozyla
    > konto.
    A jezeli jest zarejestrowany na pelnomocnika? Można czy nie? Bo z tego co
    sie zorientowalem, to w vwb nie ma rachunkow wspolnych.

    Dzieki za poprzednie odpowiedzi
    Michal M



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 30. Data: 2003-05-27 08:03:16
    Temat: Re: [vwbankdirect] konto e-direct standard
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "valet" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:baub00$num$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jestem klientem VW direct od samego początku. Info dot. procedury otwarcia
    > zawsze tak wygladało - "komplet dokumentów " przekazuje osoba
    identyfikująca
    > klienta. Swój pierwszy rachunek w tym banku otwierałem przez kuriera, ale

    Hmmm... Konsultowałem się w tej kwestii i z infolinią VW i z działem
    operacyjnym i wszędzie mówią tak samo. Poczta bierze formularz ID, resztę
    wysyłasz sam, chyba, że kobitce z poczty wciśniesz i to i to. :)

    Jednak na stronie sugerują co innego. A na maila odpowiedzieć nie chcą...
    :-/

    Pomęczę ich jeszcze.

    Ale to faktycznie bez sensu, żeby formularz ID szedł inną drogą, niż
    wniosek...

    Jeśli nie zechcą mi odpowiedzieć na maila to nie otwieram rachunku... Po
    prostu...

    > wniosek wysłałem samodzielnie, a formularz identyfikacyjny bez sprawdzenia
    > jakichkolwiek danych podpisał kurier (heh ...były z tym niezłe jaja;
    kurier

    To się zdecyduj, skoro zawsze procedurybyły takie, że komplet papierów
    bierze poczta/kurier to na cholerę wysyłałeś samemu? :-)

    > ze Stolyycy kilka razy nie pojawił sie w umówionym terminie, więc późnym
    > wieczorkiem pojechałem na ich "bazę" i szef ściągnął go z wyrka. Ależ był
    > wściekły, jeszcze teraz pękam ze smiechu jak sobie przypomnę ten 100 -
    > metrowy tuman kurzu który "wjechał" razem z nim na plac :) )

    Nie mów mi o Stolicy. Nie dość, że mają chory cennik [za przesłanie głupiej
    koperty bez ubezpieczenia do Warszawy kasują ponad 65 PLN!!!], to jeszcze
    jakie ja miałem z nimi przekopy... Ech...

    > tym zielonego pojęcia, można jej było wcisnąć kazdy kit - nie wiedziała co
    > to ten Volkswagen i czemu my do niej z tym, a nie do ... PKO. Echhh......
    > ale przyjęła, potwierdziła własnoręcznym podpisem, przybiła stempel i
    > włożyła do załączonej koperty zgodnie z moją instrukcją. Rachunek został
    > otwarty.

    I dlatego wybiorę pocztę. :-)

    > Na najnowszych ulotkach w dalszym ciągu opisują taki schemat otwierania
    > rachunku.

    Tzn pisze tak jak na stronie www w dziale 'otwarcie rachunku' ???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1