  • 1. Data: 2005-04-17 20:36:08
    Temat: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    w jaki sposob vw bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory nie
    ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt mailowy,
    telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.

  • 2. Data: 2005-04-17 20:39:06
    Temat: Re: [vw] zmiany w taryfie a brak wyciagu
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    taora napisał(a):
    > w jaki sposob vw bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory nie
    > ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt mailowy,
    > telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.

    skutecznie...

    KG

  • 3. Data: 2005-04-17 20:40:55
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    > skutecznie...

    ale co to znaczy skutecznie? moze dla nich to wystarczy, ze umiescili na
    swojej stronie?... dla mnie to nie jest skuteczne, bo o tych zmianach
    dowiedzialam sie od was:(((

  • 4. Data: 2005-04-17 20:46:05
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    taora napisał(a):

    > ale co to znaczy skutecznie? moze dla nich to wystarczy, ze umiescili na
    > swojej stronie?... dla mnie to nie jest skuteczne, bo o tych zmianach
    > dowiedzialam sie od was:(((

    A więc warto czytać pl.biznes.banki :D

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-04-17 20:46:46
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-17 22:36, taora wrote:

    > w jaki sposob vw bez lamania prawa powinien poinformowac klienta, ktory nie
    > ma generowanych wyciagow, o zmianach w taryfie? ma z nim kontakt mailowy,
    > telefoniczny, listowny, ale nie uznal za stosowne poinformowac.

    Kanał poczty wewnętrznej, nie ma możliwości żeby się tego nie zauważyło.

    --
    Peet

  • 6. Data: 2005-04-17 20:47:32
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:40:55 +0200,
    osoba podpisana: taora <t...@g...pl>
    napisała:
> [...]
    >
    > ale co to znaczy skutecznie? moze dla nich to wystarczy, ze umiescili na
    > swojej stronie?... dla mnie to nie jest skuteczne, bo o tych zmianach
    Listem poleconym.
    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 7. Data: 2005-04-17 20:49:11
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Apr 2005 22:46:46 +0200,
    osoba podpisana: Peet <j...@t...pbz>
    napisała:

    > Kanał poczty wewnętrznej, nie ma możliwości żeby się tego nie zauważyło.
    Nawet bez logowania ? Interesujące.
    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 8. Data: 2005-04-17 20:51:31
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > A więc warto czytać pl.biznes.banki :D

    to - zawsze. uwazam, ze to jedna z najbardziej ciekawych grup, z najrzadziej
    zdarzajacymi sie pyskowkami, spamami itp. ale nie zmienia to faktu, zeby
    bank liczyl, ze ja tu sobie doczytam to, czego bank zapomnial mi
    powiedziec:(

  • 9. Data: 2005-04-17 20:52:03
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Kanał poczty wewnętrznej, nie ma możliwości żeby się tego nie zauważyło.

    nie zrobili tego:(

  • 10. Data: 2005-04-17 20:52:59
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Listem poleconym.

    a jesli tego nie zrobili, a ja zdecyduje sie zlikwidowac rachunek, to jak
    (dla zasady) mam z nimi wygrac szybsze niz 1 miesieczne wypowiedzenie bez
    pobierania pierwszej oplaty w maju?