  • 41. Data: 2004-11-04 20:29:50
    Temat: Re: [vw] token - czekasz na odpowiedz z vw? ;)
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Glenn

    rozpoczynając rozmowę notujesz (na potrzeby rozmowy, na chwilkę tylko)
    nazwisko vwlinki.
    dajmy na to, że przedstawia sie "kowalski".
    kiedy prosisz ją/go by powiedział co widzi w folderze poczty (punkt 4.)
    zadajesz sugestywne pytanie: kiedy panie kowalski mogę oczekiwać
    odpowiedzi?
    pytając _koniecznie_ użyj nazwiska - to chyba działa najbardziej.

    zbyszko janke

  • 42. Data: 2004-11-04 20:48:57
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cme32b$mdv$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Dzieki za radę. Poczekam jeszcze trochę i dopiero zacznę "dym" :-)

    Po co? Bogdan B. podal juz wszystkie mozliwe warianty - wybierz sobie :)

    --
    Robert

  • 43. Data: 2004-11-04 21:55:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Po co? Bogdan B. podal juz wszystkie mozliwe warianty - wybierz sobie
    > :)

    Po co :-) ? Dla dobra ogółu - niech się nie przyzwyczajają do
    nieodpowiadania na listy :-) Poza tym może Bogdan nie ma wszystkich
    wariantów? Może jeszcze coś wymyslą ;-) ?

  • 44. Data: 2004-11-04 22:05:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Glenn napisał(a):

    > Po co :-) ? Dla dobra ogółu - niech się nie przyzwyczajają do
    > nieodpowiadania na listy :-) Poza tym może Bogdan nie ma wszystkich
    > wariantów? Może jeszcze coś wymyslą ;-) ?

    A ja czekam. Bank nie raczył mnie poinformować co z tokenem, więc niech
    mi spróbują go dezaktywować. Bedzie siwy dym. Nie moim obowiązkiem jest
    się troszczyć o urządzenie należące do banku z wytopionymi cyferkami,
    których format zresztą nie przypomina zapisu daty w Polsce.

    PS nie wierzę w to, że tokeny przestaną działać...

  • 45. Data: 2004-11-04 22:50:41
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > format zresztą nie przypomina zapisu daty w Polsce.
    >
    > PS nie wierzę w to, że tokeny przestaną działać...

    Ale jak by co to bedziesz sie sadzil o odszkodowanie ?
    Bo wiesz tez mam token do konca listopada a przydalo by sie troche
    grosza.....

    MAd Hat
    ter

  • 46. Data: 2004-11-04 23:14:46
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > miałem tak raz:
    > tylko po co było czekać miesiąc?...
    >
    > od tego czasu/przypadku jeśli na odpowiedź z vw czekam dłużej niż 3-4
    > dni - dzwonię i powtarzam punkt 4. po nim już bez obaw czekam na punkt 5.

    Aaaa, czyli działasz jak najzwyklejsze
    powiadomienie o poczcie przychodzącej ;-DDD

  • 47. Data: 2004-11-04 23:24:27
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 4 Nov 2004 23:50:41 +0100, "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <s...@w...pl> wrote:

    >Ale jak by co to bedziesz sie sadzil o odszkodowanie ?
    >Bo wiesz tez mam token do konca listopada a przydalo by sie troche
    >grosza.....

    Ciekaw jestem jak wyliczysz konkretne straty?
    No chyba, ze celowo je jakos wczesniej przygotujesz...?
    Ale wowczas bank i tak powie, ze glownym kanalem dostepu jest telefon...

  • 48. Data: 2004-11-05 00:35:28
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertSA wrote:

    > Po co? Bogdan B. podal juz wszystkie mozliwe warianty - wybierz sobie

    Chyba nie doceniasz inwencji dziewczyn z call center ;-)
    Możesz powiedzieć jak to było w Lukasie? Chyba niedawno przez to
    przechodziłeś a technologia może być ta sama?

    Bogdan B.

  • 49. Data: 2004-11-05 09:55:32
    Od: Jacek Ostrowski <j...@w...pl>

    Glenn napisał(a):
    > Po co :-) ? Dla dobra ogółu - niech się nie przyzwyczajają do
    > nieodpowiadania na listy :-) Poza tym może Bogdan nie ma wszystkich
    > wariantów? Może jeszcze coś wymyslą ;-) ?

    Może wymyślą. Ale token na pewno przestanie działać -- tak już jest
    zrobiony (przestaje pokazywać cyferki).

    J.

  • 50. Data: 2004-11-05 18:03:42
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cmgdqf$3lo$...@n...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@w...pl>:

    > Możesz powiedzieć jak to było w Lukasie? Chyba niedawno przez to
    > przechodziłeś a technologia może być ta sama?

    W Lukasie odbiera sie nowy token w dowolnym oddziale (od reki), a oddaje
    stary.

    Mam nadzieje, ze nie ta sama procedura, bo nie mam teraz czasu jechac do
    Warszawy ;)

    --
    Robert