  • 1. Data: 2004-11-02 12:41:43
    Temat: [vw] token
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Witajcie

    Jak to bedzie z tymi tokenami do e-direct po 30.11.2004 r.? Dadza nowe za
    friko, czy szykuje sie przykra niespodzianka?

    Z.

  • 2. Data: 2004-11-02 12:57:48
    Temat: Re: [vw] token
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:

    > Jak to bedzie z tymi tokenami do e-direct po 30.11.2004 r.? Dadza nowe
    > za friko, czy szykuje sie przykra niespodzianka?

    A moze jeszcze nam wszystkim wyjaśnisz cóż takiego ma się zdarzyć w
    nocy z 30 X na 1 XII ???

  • 3. Data: 2004-11-02 12:58:04
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cm7v7n$rps$1@inews.gazeta.pl...
    > Witajcie
    >
    > Jak to bedzie z tymi tokenami do e-direct po 30.11.2004 r.? Dadza nowe za
    > friko, czy szykuje sie przykra niespodzianka?

    a co sie ma stac z tokenami 1.12 ? Przestana dzialac??

    D.

  • 4. Data: 2004-11-02 13:00:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A moze jeszcze nam wszystkim wyjaśnisz cóż takiego ma się zdarzyć w
    > nocy z 30 X na 1 XII ???

    A kiedy to jest :-) ? A poważnie to tokeny z VW są "ważne" do 30.11.04.

  • 5. Data: 2004-11-02 13:02:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:

    > Jak to bedzie z tymi tokenami do e-direct po 30.11.2004 r.? Dadza nowe
    > za friko, czy szykuje sie przykra niespodzianka?

    A moze jeszcze nam wszystkim wyjaśnisz cóż takiego ma się zdarzyć w
    nocy z 30 XI na 1 XII ???

  • 6. Data: 2004-11-02 13:19:57
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > A kiedy to jest :-) ? A poważnie to tokeny z VW są "ważne" do 30.11.04.

    na moim jest data 11/30/04 - czyżby termin ważności niedługo miał minąć ...

  • 7. Data: 2004-11-02 13:20:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Tak?? Ja mam date 31.1.2009...

    Przecież nie napisałam, że "wszystkie" ;-)

  • 8. Data: 2004-11-02 13:21:23
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

  • 9. Data: 2004-11-02 13:24:50
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > na moim jest data 11/30/04 - czyżby termin ważności niedługo miał minąć ...

    ja mam 04/30/09 więc nie mam sie co martwić.
    jestem ciekaw jak wygląda wymiana tokena, w zasadzie bank mógłby
    przysłać nowy token a o starym zapomnieć, po upłynięciu daty ważności
    jest bezużyteczny.

    --
    rufio.pzdr();

  • 10. Data: 2004-11-02 13:29:46
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

> [...]
    > Jak to bedzie z tymi tokenami do e-direct po 30.11.2004 r.? Dadza nowe za
    > friko, czy szykuje sie przykra niespodzianka?

    nie wymieniaja tokenow z powyzszego powodu, chyba ze sam uznasz go za
    wadliwy, wowczas niestety nalezy odselac token i czekac na nowy ez dostepu
    przez www w tym okresie, sam termin na obudowie nie czyni go jednak w zaden
    sposob niesprawnym i moze sie okazac ze bedzie dzialal jeszcze kilka lat
    na szczescie nie mozna mowic o blokadzie dostepu do konta, bo jest ono
    dostepne wowczas przez tel