  • 1. Data: 2004-11-02 12:23:15
    Temat: przepływ informacji o klientach z Lukasa do CLA, do AIGO
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    Dobrych paręnaście lat temu brałem coś na raty przez Lukas bank, potem były
    one obsługiwane przez CLA. Po spłaceniu rat dostawałem przez jakiś czas listy
    reklamowe, że bla bla jestem najlepszym klientem itd. Że zachęcają do kredytu.
    Więc poprosiłem, żeby mi już nie przysyłali reklam, ponieważ z rat się
    wywiązałem i koniec z moimi danymi. Myślałem, że będzie spokój. A tu parę dni
    temu list od AIG credit, że "nie zapominają o swoich dobrych klientach", a
    moje dane mają ponieważ dawne CLA obecnie weszło do AIG.
    Dzwonię więc, żeby usunęli moje dane - na co odpowiadją, że muszę napisać
    pismo w tej sprawie. Nic przez telefon nie załatwię.
    Najciekawsze jest,że mój ojciec (mamy ten sam adres zamledowania) nie brał nic
    na raty a dostał pismo z AIGO.
    Czy Lukas przehandlował adresy osób prywatnych?

    Jerzy

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-02 12:38:40
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jerzy Dusk napisał(a):
> [...]
    > na raty a dostał pismo z AIGO.
    > Czy Lukas przehandlował adresy osób prywatnych?

    Może skorzystali z luki w interfejsie www Lukasa :P ??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2004-11-02 18:50:26
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Tue, 02 Nov 2004 13:23:15 +0100, "Jerzy Dusk"
    <s...@U...pl> wrote:

> [...]
    >Więc poprosiłem, żeby mi już nie przysyłali reklam, ponieważ z rat się

    masz to na pismie? szczegolnie info do nich, ze nie zgadzas sie na
    wykorzystywanie swoich danych w celach marketingowych?

    jak masz takowe potwierdzenie i troche czasu to jakas sensowna kaske
    mozesz w sadzie wyprocesowac* ;-)

    *) pogooglaj - kiedys byla dyskusja o tym

    pozdrawiam,
    Cyb (z cudzego konta).