  • 31. Data: 2004-11-03 13:48:13
    Temat: Re: [vw] token
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Glenn wrote:

    > Prawdę mówiąc nie sądzę, żeby tokeny z ważnością do 30.11 "padły" po
    > tej dacie - gdyby tak miało być VW wrzuciłby jakis komunikat. Pomęczę
    > ich pocztą wewnętrzną na tę okoliczność - zobaczymy co odpowiedzą.

    Puść odpowiedź na grupę

  • 32. Data: 2004-11-03 19:52:48
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-11-03 14:48, Użytkownik jureq napisał :

    > Puść odpowiedź na grupę

    ja zadzwoniłem z pytaniem, co będzie z tokenem, jak skończy mi się okres
    ważności (30.11.2004) i mlinka powiedziała, że trzeba wymienić, wysyła
    do mnie poleconym nowy a ja mam odesłać stary po odebraniu nowego. W
    trakcie tej operacji mam mieć nieczynny dostep przez inet (w momencie
    wysyłki nowego "blokuje" stary). Jak narazie to rzeczywiście nie loguje
    mi przez inet.

    andy_nek

  • 33. Data: 2004-11-03 20:11:40
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Andrzej Kłos wrote:

    >W trakcie tej operacji mam mieć nieczynny dostep przez inet
    > (w momencie wysyłki nowego "blokuje" stary). Jak narazie to
    > rzeczywiście nie loguje mi przez inet.

    Jak to się nie logujesz? Przecież listopad jeszcze się nie skończył? Mnie
    jeszcze nie odpowiedzieli - zobaczymy, czy sie potwierdzi z tym odsyłaniem.

  • 34. Data: 2004-11-04 07:48:41
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-11-03 21:11, Użytkownik Glenn napisał :

    > Jak to się nie logujesz? Przecież listopad jeszcze się nie skończył? Mnie
    > jeszcze nie odpowiedzieli - zobaczymy, czy sie potwierdzi z tym odsyłaniem.

    nie przeczytałaś "ze zrozumieniem" tego, co napisałem, w momencie
    wysyłki nowego tokena stary jest blokowany (według vlinii), czyli jego
    wskazanie jest przez system ignorowane. Dopóki nie otrzymam nowego
    dostępu nie ma, bo nie ma możliwości podania wskazania tokena (nowego).
    I to się potwierdziło (nie mam dostępu przez token, który jest jeszcze u
    mnie)

    andy_nek

  • 35. Data: 2004-11-04 08:22:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Andrzej Kłos wrote:

> [...]
    > (nowego).
    > I to się potwierdziło (nie mam dostępu przez token, który jest

    A przepraszam - zapędziłam się.

  • 36. Data: 2004-11-04 08:43:24
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > trakcie tej operacji mam mieć nieczynny dostep przez inet (w momencie
    > wysyłki nowego "blokuje" stary). Jak narazie to rzeczywiście nie loguje

    No to wymyślili niemal najgłupsze z możliwych rozwiązań,
    Stary token i tak jest dla nich bezużyteczny,
    a nowy możnaby spokojnie aktywować telefonicznie po jego otrzymaniu.

  • 37. Data: 2004-11-04 19:41:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Andrzej Kłos wrote:

> [...]
    > nowego. W trakcie tej operacji mam mieć nieczynny dostep przez inet
    > (w momencie wysyłki nowego "blokuje" stary). Jak narazie to

    Odpowiedź zależy do której operatorki się dodzwonisz ;-)
    Ja dostałem (w różnych zestawach) takie informacje:
    - token z datą ważności 30.11.2004 po tej dacie będzie działał/przestanie
    działać
    - jeżeli chcę nowy token bank wymieni go zaraz/dopiero po utracie ważności
    Call center pełną gębą :-)

    Bogdan B.

  • 38. Data: 2004-11-04 19:45:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Odpowiedź zależy do której operatorki się dodzwonisz ;-)

    A na moje pytanie poczta wewnętrzną jeszcze nie raczyli odpowiedzieć. Za
    trudne pytanie ;P ?

  • 39. Data: 2004-11-04 20:19:34
    Temat: Re: [vw] token - czekasz na odpowiedz z vw? ;)
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Glenn:

    > A na moje pytanie poczta wewnętrzną jeszcze nie raczyli odpowiedzieć. Za
    > trudne pytanie ;P ?

    norma w tym banku, niestety :(

    miałem tak raz:
    1.na odpowiedź czekałem dłużej niż miesiąc.
    2. wysyłałem maile z przypomnieniem, że oczekuję odpowiedzi już od takiego
    a takiego dnia. wysyłalem takie maile z prośbą/przypomnieniem raz w
    tygodniu.
    3. po miesiącu zadzwoniłem i...
    4. poprosiłem konsultanta by zajrzał przy mnie podczas rozmowy do mojego
    folderu poczty wewnętrznej i powiedział co widzi. widział jak było -
    zapytanie i cztery lub pięć przypomnień po zapytaniu następujących.
    5. odpowiedź dostałem następnego dnia.

    tylko po co było czekać miesiąc?...

    od tego czasu/przypadku jeśli na odpowiedź z vw czekam dłużej niż 3-4
    dni - dzwonię i powtarzam punkt 4. po nim już bez obaw czekam na punkt 5.

    polecam powyższe ;)))

    zbyszko janke

  • 40. Data: 2004-11-04 20:21:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > norma w tym banku, niestety :(

    Do tej pory byli sprawni - może zadawałam za łatwe pytania ;-) ?

    > od tego czasu/przypadku jeśli na odpowiedź z vw czekam dłużej niż 3-4
    > dni - dzwonię i powtarzam punkt 4. po nim już bez obaw czekam na
    > punkt 5.
    >
    > polecam powyższe ;)))

    Dzieki za radę. Poczekam jeszcze trochę i dopiero zacznę "dym" :-)