  • Data: 2015-05-07 14:42:18
    Temat: Re: virtual
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" mie6h9$9aq$...@n...news.atman.pl

    > Zwłaszcza wieprzową, półkrwistą - nie wysuszoną na wiór
    > przysmażona z zewnątrz wewnątrz różowa -- i najlepiej z "wiejskiej" świnki ;)

    Dziś real serwował kiełbasę z szynki wieprzowej -- 80% mięsa.
    Niestety nie wiem, czy to była świnia wiejska, wiem tylko
    tyle, że -- polska.

    > Drobiowe ( kurcząt z ferm hodowlanych) to zwykle trutka
    > antybiotykowa - na dodatek mało smaczna :>

    Drobiową kiełbasę też serwował. 93% mięsa z kurczaka,
    z tego chyba ponad 70% z piersi kurczaka.

    Dzisiejsze dokarmianie było lekko bezsensowne -- ładna pogoda
    zniechęcała do jedzenia wewętrz gaerii -- lepszym miejscem IMO
    byłoby dziś oczko wodne na zewnątrz budynku...

    [ciekawe, co jeszcze mogę dorzucić tutaj w ramach marudzenia...
    kiełbasa była smaczna... od rusztu nie odganiano mnie?... wręcz
    odwrotnie? -- no, niezupełnie... kolejne kawałki kiełbasy proponowano
    mi jako surowe, więc poniekąd od rusztu odgoniono?... jak nie skłamać
    i źle ocenić?... brak mi weny twórczej... czwartek, więc i nie ma
    miejsca na brak szacunku do piątkowej wstrzemięźliwości... może
    napiszę, że dokarmiano dziś w realu, ale w Alfie nie dokarmiano?...
    za oknem deszcz -- niby dobrze, ale ojciec w deszcz nie zgodzi się
    na ostateczne rozwiązanie Paribasowe... dokarmiano bez podania
    krzeseł czy foteli? -- toż ja wolę na stojąco... no nic, jakoś
    to będzie...]

    Woda, ryby -- bardzo duże... Kępy ,,traw''...

    Mickiewicza, Białystok
    53.121392, 23.176458
    53°07'17.0"N 23°10'35.2"E

    -=-

    LiCHFa w górę, dolec w dół...

    > Jak już zapychać drób to raczej lepsiejsze jest miesko z indyka

    Ponoć tak -- jem tego sporo.

    > - tego trudniej napasać antybiotykami .... szybciej zdycha

    Nie ma więc problemu związanego z rytualnym ubijaniem. ;)

    > Ja tłuste -- pęcherzyk żółciowy oddałem
    > a _woreczek_ to tylko użyczam - LOL

    Ale nie żółciowy. ;)

    > Ps.
    > Skoro deficyt z wiśniami & orzeszkami,
    > dla relaksu można i o wątróbce pogawędzić ;)

    Nie bluźnij! Nie wyrabiam się -- BPH, Krokodyl, Getin, Citi...
    Dziś mam rozwiązanie ostateczne kwestii ojca w Paribasie.
    W trakcie zawierania umowy jest Getin dla mnie. Tablet od
    Citi ojcu, Krokodyl ojcu lub matce... Nie wyrabiam się
    nie tylko ,,na zakrętach''...

    http://livesmarter.pl/ranking-aktualnych-promocji-ba
    nkowych-kwiecien-2015/

    Kwiecień 11, 2015

    Nawet 2999 zł - tyle na dzień dzisiejszy możemy zarobić zakładając, że
    skorzystamy z najciekawszych, aktywnych promocji bankowych.

    Pod koniec XX wieku moja matka uważała, że jest biedna do przesady.
    Dziś dysponuje pieniędzmi o rząd wielkości mniejszymi niż wtedy, ale
    nie narzeka. :)

    Ja naprawdę nie wyrabiam się. Z kredytówek forsa schodzi a owocujące
    debetówki (BPH, Getin, Krokodyl, Citi) czekają bezużytecznie i powoli
    przekwitają, zamiast owocować... [jak kobiety?]

    Chyba trzeba dać na mszę przebłagalną -- prosić Boga
    o wybaczenie grzechów zaniedbania...

    -=-

    Dziś Sąd Okręgowy zerwał mnie ze snu -- aby nic nie dać poza stratą czasu. :)
    Stanęło na tym, że biegli mają ustosunkować się do moich zarzutów (złożonych
    tak dawno, że już zapomniałem kiedy) a sąd ma powołać biegłego okulistę... :)

    Dzisiejsza rozprawa niczego nie wniosła nowego. :)

    () Ale pokazała, dlaczego białostocki sąd raczej ;) nie pomoże mi w sprawie
    kominowej. :) W sądzie wentylacja jest tak zła, że musiałem dziś oddalić
    się od sali, przed którą czekałem (pół godziny) na rozprawę. :) W galeriach
    handlowych jest sporo ludzi, ale powietrze tam jest zdecydowanie zdrowsze.

    () Sąd kolejny raz potwierdził, iż punktualność niejedno ma imię. ;)
    Nie pamiętam rozpraw sądowych rozpoczynających się
    punktualnie -- z założeniem zdroworozsądkowej tolerancji. :)

    () Zaparkowanie samochodu na parkingu sądowym chyba nie jest możliwe.
    (albo ja nie wiem, gdzie parkować)

    Zaparkowanie samochodu na parkingu galeriowym jest proste i przyjemne,
    choć dziś jedno z ,,moich'' miejsc było zajęte, przez co musiałem albo
    skorzystać ze swego innego miejsca (obszernego, wygodnego, lekko na uboczu)
    albo z cudzego ;)

    Zaparkowanie samochodu na parkingu bankowym (BZWBKKBSg -- naprzeciwko
    sądu) było dzisiaj łatwe -- i zwykle jest łatwe.

    Ani bank, ani galeria nie bierze ode mnie podatków. :) Banki karmią
    wisienkami i orzeszkami, a galerie karmią kiełbasą czy jakoś podobnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'