    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: upaństwowienie komorniczenia
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 19 Jan 2016 21:57:54 +0100

    Dnia Tue, 19 Jan 2016 12:22:24 -0600, witek napisał(a):
> [...]

    Niewiele ? Banki i tak wola odsprzedac windykatorom.

    > chyba zaczne na pis głosować.

    Moment medialny znakomity, ale czy to cos zmieni ?
    -nadal komornik bedzie zajmowal np ciagnik "warty 100 tys" i
    sprzedawal w komisie za 20 tys, moze nawet czesciej.

    -nadal bedzie mogl zajac cudzy ciagnik ... no chyba ze go wtedy
    minister bedzie mogl ukarac,

    -jak komus bedzie sie cos nalezalo, to nie odzyska, bo czy sie stoi,
    czy sie lezy ... a urzednik to przeciez zasiada za biurkiem od 8 do
    16.

    -chyba ze kwota wieksza, to uslyszy "ja mam tyle pracy ...",
    czy "jak sie da to sie zrobi" ...

    J.