  • 1. Data: 2005-08-03 22:33:39
    Temat: umowa poręczonego kredytu - czy bank mi ją wyda??
    Od: " adam" <a...@N...gazeta.pl>

    witam!
    potrzebuję umowę kredytu, który poręczałem (PKO) i ponieważ kredytobiorca,
    który zresztą tego kredytu nie spłacił nie chce mi jej dać - twierdzi, ze nie
    ma - chcę się udać do banku. Czy zalatwie to od ręki i czy bank może robić
    jakieś fochy. Jak ich ewentualnie podejść, bo musze mieć kopie opatrzoną
    pieczęcią, że zgodne z oryginałem.
    Pozdrawiam i dzięki za pomoc
    Adam

  • 2. Data: 2005-08-04 07:57:15
    Temat: Re: umowa poręczonego kredytu - czy bank mi ją wyda??
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    adam wrote:
    > witam!
    > potrzebuję umowę kredytu, który poręczałem (PKO) i ponieważ kredytobiorca,
    > który zresztą tego kredytu nie spłacił nie chce mi jej dać - twierdzi, ze nie

    Tzn. poręczyłeś umowę i nawet sobie jej kopii nie wziąłeś?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-08-04 08:51:26
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Kamil Jońca* wrote in <news:dcsops.2dk.1@bambus.kjonca.bogus> :

    > Tzn. poręczyłeś umowę i nawet sobie jej kopii nie wziąłeś?

    a po co? przecież podpis to tylko mały szlaczek... :>

    --
    Miłość to chemia, a sex to fizyka

  • 4. Data: 2005-08-04 10:31:27
    Od: "Kuba " <k...@g...pl>

    przecież rzadko kiedy poręczyciel dostaje umowę wiec troszke przesadzacie. JA
    nigdy jak poręczałem nie miałem umowy ale na szczęscie podpisywałem uczciwym
    ludziom. no i mysle że muszą ci wydać.