  • 1. Data: 2005-08-03 17:40:33
    Temat: Konto walutowe w Citi Banku.
    Od: "an" <n...@o...pl>

    Witam, czy konto walutowe w funtach w Citi jest traktowane przez
    brytyjskiego pracodawce jako konto "krajowe"? Tzn. chodzi mi o to, czy przy
    przelewie wynagrodzenia jest to traktowane w uk jako przelew krajowy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-03 18:00:59
    Temat: Re: Konto walutowe w Citi Banku.
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dcqvip$149$1@atlantis.news.tpi.pl>, n...@o...pl
    says...
    > Witam, czy konto walutowe w funtach w Citi jest traktowane przez
    > brytyjskiego pracodawce jako konto "krajowe"? Tzn. chodzi mi o to, czy przy
    > przelewie wynagrodzenia jest to traktowane w uk jako przelew krajowy?

    Jezeli mowisz o polskim Citi/Handlowy ... to nie dla brytyjskiego
    pracodawcy bedzie to zagraniczne konto

    AP

  • 3. Data: 2005-08-03 18:16:53
    Od: "an" <n...@o...pl>

    > Jezeli mowisz o polskim Citi/Handlowy ... to nie dla brytyjskiego
    > pracodawcy bedzie to zagraniczne konto

    W takim razie w jakim celu jest kontowalutowe? Aby moc obracac waluta?

    Pozdr

  • 4. Data: 2005-08-03 18:28:55
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dcr1ss$bst$1@atlantis.news.tpi.pl>, n...@o...pl
    says...

    > W takim razie w jakim celu jest kontowalutowe? Aby moc obracac waluta?

    To zalezy... niektorzy wole oszczedzac w zagranicznej walucie zamiast
    np. w zlotowkach ... inni wola otrzymywac przelewy zagraniczne bez
    przewalutowania i samemu dokonywac przewalutowan.

    AP

  • 5. Data: 2005-08-04 18:52:04
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > W takim razie w jakim celu jest kontowalutowe? Aby moc obracac
    > waluta?

    Niekoniecznie. Na przyklad po to, żeby trzymać walutę w banku a nie w
    skarpetce.
    Nie wszyscy zarabiają i oszczędzają tylko w złotówkach.

    MichalL