  • 1. Data: 2005-08-03 20:30:55
    Temat: jakie konsekwencje?
    Od: "karolina" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos moglby mi powiedziec, jakie moga byc konsekwencje takiego zapisu w
    regulaminie kredytu:

    Wysokośc stopy procentowej moze ulegac zmianie w kazdym czasie odpowiednio do
    zmiany jednego lub kilku z nizej wymienionych czynników:

    (...)
    e) zmiany marzy uzyskiwanej przez bank w odniesieniu do danego kredytobiorcy,
    obliczanej jako roznica pomiedzy nominalnym oprocentowaniem danego kredytu,
    zweryfikowanym o rezerwe utworzona przez bank, a stawka WIBOR 1M, LIBOR 1M
    albo EURIBOR 1M

  • 2. Data: 2005-08-03 20:55:26
    Temat: Re: jakie konsekwencje?
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    >
    > (...)
    > e) zmiany marzy uzyskiwanej przez bank w odniesieniu do danego

    Ano takie że za jakiś czas % kredytu trochę Ci wzrosnie.

  • 3. Data: 2005-08-03 21:11:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 3 Aug 2005 22:30:55 +0200,
    osoba podpisana: karolina <k...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > zweryfikowanym o rezerwe utworzona przez bank, a stawka WIBOR 1M, LIBOR 1M
    Taki, że gdy marża banku *wzrośnie*(==bank będzie na Tobie więcej
    zarabiał) to jest dodatkowo uprawniony do zwiększenia oprocentowania. No
    bo po co się ograniczać, nie :-) ?
    KJ
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.