  • 21. Data: 2003-05-18 18:53:17
    Temat: Re: umieram i co z moimi kredytami?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:ba87uq$rs5$1@news.onet.pl...

    > Zreszta - duzych kredytow nie daje sie bez poreczenia i powiedzmy ze
    > duzy kredyt zaczyna sie od 50 tysiecy w gore.
    > A kredyt na 2000 zl to raczje mizerny jest (w skali dzialnosci banku).

    ja pisalam wczesniej znajomemu citi dalo 30.000 bez nawet zasiwadczenia o
    zarobkach (mial u nich konto), moze by i dali wiecej, ale chcial tyle. gdyby
    to byl moj kredyt i moja mama miala go placic z emerytury, to by nie
    wydolila. ale z tego co wiekszosc pisze, to nie trzeba dziedziczyc dlugow,
    jak sie nie chce.

  • 22. Data: 2003-05-18 18:54:50
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > 30000 to można spokojnie w PKOBP jako kredyt odnawialny otrzymać :)

    ale citi nie ma w biku, wiec drugie tyle moznaby wziac w innych bankach i
    wykitowac:)

  • 23. Data: 2003-05-18 19:14:23
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > hehehe - dlatego kazdy klient private bankingu jest ubezpieczony (a on
    > frajer mysli, ze to dla jego dobra ;)

    No to nic tylko mieć konto VIP w ING Banku Śląskim ;-). Taki gość jest
    ubezpieczony na wypadek zwykłej śmierci na kwotę 100 PLN (słownie: sto
    nowych złotych polskich). Chyba że zginie w nieszczęśliwym wypadku.

  • 24. Data: 2003-05-18 19:48:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    rena <r...@p...pl> wrote:
    > Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > ale citi nie ma w biku, wiec drugie tyle moznaby wziac w innych bankach i
    > wykitowac:)

    Mylisz się. Citi jest w BIK. Nie dają informacji o KK.

    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2003-05-18 20:49:55
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > No to nic tylko mieć konto VIP w ING Banku Śląskim ;-). Taki gość jest
    > ubezpieczony na wypadek zwykłej śmierci na kwotę 100 PLN (słownie: sto
    > nowych złotych polskich). Chyba że zginie w nieszczęśliwym wypadku.

    A po co więcej jak nie chce kredytu ????
    jak weźmie duży kredyt to zastawi "normalną" polisę na życie

  • 26. Data: 2003-05-18 21:26:57
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Aby "ZAJRZEĆ" trzeba mieć "układ" z notariuszem.

    A co to za bzdura?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 27. Data: 2003-05-19 04:43:04
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz się. Citi jest w BIK. Nie dają informacji o KK.

    1 kredyt i 2 KK - nie ujawnione w odpowiedzi bik na moje zapytanie.

  • 28. Data: 2003-05-19 05:52:26
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A banki maja przeciez dostep do BIK czy beda miec do powstajacych
    > BIGow i w pewnym momoncie powiedza STOP.

    Amra ... nie ludz sie ;-)

  • 29. Data: 2003-05-19 22:11:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "rena" <r...@p...pl> writes:

    > wprawdzie teoryzuje, ale mysle, ze udzielenie kredytu zalezy od zdolnosci
    > kredytowej, a nie od ilosci wzietych kredytow. zalozmy, ze ktos duzo zarabia
    > i zyje na luzie, bez oszczedzania, bierze wlasnie kredyty. cos mu sie
    > dzieje, umiera, a jego spadkobiercami sa rodzice na emeryturze...

    Wazniejsza od tego kim sa spadkobiercy jest wartosc masy spadkowej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 30. Data: 2003-05-19 22:15:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

    > duże kredyty to takie rzędu 100000 i więcej

    To chyba w tysiacach np. dolarow? Bo 100 tys. zl to jest maly kredyt,
    np. obrotowy dla niewielkiej firmy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator