  • 1. Data: 2002-06-04 13:45:06
    Temat: ubezpieczenia (wiem NTG ale ...)
    Od: maciej <k...@d...waw.pl>

    witam

    przepraszam ze zasmiecam ale jakos nie moge znalezc odpowiedniej grupy.
    Czy ktos moglby polecic mi jakis serwis dla osob chcacych sie
    ubezpieczyc. Najlepiej zyby bylo wszystko lopatologicznie wytlumaczone
    :))))))
    Kiedys chyba cos takiego bylo na stronach gazety ale teraz jakos inaczej
    to wyglada.
    Dzieki z gory i jeszcze raz sorki

    pozdrawiam

    maciek

  • 2. Data: 2002-06-04 15:06:11
    Temat: Re: ubezpieczenia (wiem NTG ale ...)
    Od: "Bankier.pl" <k...@o...bankier.pl>

    Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktos moglby polecic mi jakis serwis dla osob chcacych sie
    > ubezpieczyc. Najlepiej zyby bylo wszystko lopatologicznie wytlumaczone

    Prosze przejrzec dzial "ABC Ubezpieczen" w Bankier.pl
    Moze znajdzie Pan tam odpowiedzi na swoje pytania.

    http://www.bankier.pl/narzedzia/ABC/index.html?secti
    on=ubezpieczenia

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Obrocki, Redaktor - k...@o...bankier.pl
    Bankier.pl S.A. Polski Portal Finansowy, Swidnicka 13, 50-066 Wroclaw

  • 3. Data: 2002-06-04 19:35:46
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "maciej" <k...@d...waw.pl> napisał w wiadomości
    > przepraszam ze zasmiecam ale jakos nie moge znalezc odpowiedniej grupy.

    Jest też grupa alt.pl.biznes.ubezpieczenia , ale tam znikomy ruch