  • 1. Data: 2002-06-04 10:45:33
    Temat: [Zawod] NOM: kartom stanowcze nie!!!
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Wlasnie wrocilem z BOKu TPSA. Chcialem zaplacic rachunek NOMowi i.... nie
    udalo sie. Wg. informacji pracownikow TPSA, NOM zabronil przyjmowania
    platnosci kartami.
    Nie podoba mi sie to :(. Zwlaszcza, ze nie pisza o takim ograniczeniu
    nigdzie. NOM ma u mnie zolta kartke. Teraz lapie sie za telefon zeby
    zobaczyc jaki bedzie komentarz NOMu ;).

    Maciej

  • 2. Data: 2002-06-04 11:03:19
    Temat: Re: [Zawod] NOM: kartom stanowcze nie!!!
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Teraz lapie sie za telefon zeby
    > zobaczyc jaki bedzie komentarz NOMu ;).

    Tak sie nie dowiem, bo ciagle zajete. Wyslalem maila... ciekawe kiedy
    odpisza ;)

    Maciej

  • 3. Data: 2002-06-04 11:43:58
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    MK wrote:

    > Tak sie nie dowiem, bo ciagle zajete. Wyslalem maila... ciekawe kiedy
    > odpisza ;)

    pewnie Cie zaskocza ;) bo dostaniesz maila jak juz zapomnisz o sprawie
    ;)))

  • 4. Data: 2002-06-04 18:32:23
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    > Tak sie nie dowiem, bo ciagle zajete. Wyslalem maila... ciekawe kiedy
    > odpisza ;)

    Ja wysłałem zapytanie gdzie i kiedy został opublikowany ich cennik. Było to
    3 tygodnie temu. Do dzisiaj nie wiem.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 5. Data: 2002-06-04 19:16:49
    Temat: Re: [Zawod] NOM: kartom stanowcze nie!!! - a co z reklamacjami ?
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Ktos juz reklamowal te faktury (chodzi o niescislosci prawne)? wiecie cos
    jak te reklamacje rozpatruja? bo mi pani powiedziala, ze w regulaminie
    wprawdzie bylo, ze operator lokalny mi wystawi fakture, ale tpsa sie nie
    zgodzila i oni teraz wystawiaja i ze od kwietnia jest zmieniony regulamin...
    Cos mi tu nie pasuje, bo rozmowy byly od lipca do marca , wiec wg starego
    regulaminu , ale pani mnie zapewnila, ze tpsa mi drugiej faktury ( zgodnej z
    regulaminem NOM ) nie przysle...
    a o tym ze sa JT zamiast minut na fakturze to pani wogole nie rozumiala o co
    mi chodzi...
    qb

  • 6. Data: 2002-06-04 19:37:12
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Wlasnie wrocilem z BOKu TPSA. Chcialem zaplacic rachunek NOMowi i.... nie
    > udalo sie. Wg. informacji pracownikow TPSA, NOM zabronil przyjmowania
    > platnosci kartami.

    A normalny przelew np z jakiegokolwiek banku cię nie urządza ????
    Koniecznie chcesz kredytówką ????

  • 7. Data: 2002-06-04 19:43:54
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    ntg

    zobacz archiwa pl.misc.telefonia -> jest wzor reklamacji do NOM.

    januszek

  • 8. Data: 2002-06-04 20:32:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A normalny przelew np z jakiegokolwiek banku cię nie urządza ????

    Bedzie musial skoro kart nie chca :(.

    Maciej

  • 9. Data: 2002-06-04 23:01:07
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    wiem ze jest wzor, ale chodzi czy ktos juz go wykorzystal i czy mu sie
    udalo ...
    qb

  • 10. Data: 2002-06-05 05:50:11
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qb" <q...@q...qb> napisał w wiadomości
    > wiem ze jest wzor, ale chodzi czy ktos juz go wykorzystal i czy mu sie
    > udalo ...
    > qb

    Wzór jest także na www.telefonia.skonet.pl ZTCW Reklamacje zlożyło bardzo
    wiele osób. Ponieważ rachunki zaczęły przychodzić niedawno nie ma jeszcze
    rostrzygnięć ze strony NOM. Jeżeli takie się pojawią nie omieszkamy
    zawiadomić. Prawdopodobnie nie obędzie się od składania odwołania a może
    nawet sprawy w sądzie. Jest co najmniej kilka osób, które zamierzają
    wykorzystać całą procedurę przewidziana prawem.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl