eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › mBank wspiera seminarium "Silne marki"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-06-04 13:00:04
    Temat: mBank wspiera seminarium "Silne marki"
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za komunikatem prasoiwym mBanku

    mBank - pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA,
    objął tytułem sponsora głównego seminarium "Silne Marki w XXI wieku".
    Gościem specjalnym seminarium będzie JACK TROUT - jeden z najwybitniejszych
    na świecie strategów marketingowych, uznawany za "króla" pozycjonowania
    produktów.

    Seminarium odbędzie się 4 czerwca br. w hotelu Sheraton w Warszawie. Podczas
    spotkania Jack Trout omówi m.in. funkcjonowanie rynków globalnych,
    najefektywniejsze strategie wyróżniania produktu, najczęściej popełniane
    błędy marketingowe.


    Spotkanie z człowiekiem, który odcisnął piętno na teorii pozycjonowania i
    idei, czyli docierania z informacjami o wyróżnianiu się marki do konsumentów
    zostało zorganizowane m.in. dzięki zaangażowaniu mBanku.


    mBank bardzo indywidualnie odbiera teorie Jacka Trouta o pozycjonowaniu.
    Jako pierwszy bank wirtualny w Polsce i Europie Środkowo - Wschodniej
    postawił sobie za cel zaoferowanie Klientom takich produktów, które wyróżnią
    go na tle oferty innych banków wirtualnych i tradycyjnych.

    mBank proponuje bankowość detaliczną opartą na prostych i przejrzystych
    założeniach. Naczelną zasadą działalności banku jest dostarczanie
    podstawowych produktów i usług finansowych, których Klienci rzeczywiście
    potrzebują. mBank stworzył ofertę dla Klientów korzystających z nowoczesnych
    narzędzi komunikacji, którzy cenią przede wszystkim wygodę i niezależność w
    korzystaniu z pieniędzy powierzonych instytucjom finansowym.



    --
    ------
    Amra the Freelancer
    www.prnews.pl - wiadomosci z e-bankowosci
    egipt.amra.pl - moja strona o Egipcie


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1