  • 1. Data: 2004-02-05 15:53:17
    Temat: tytuł egzekucyjny
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Witajcie,

    Zauważyliście, że posiadając jedynie plus konto w VWBD nie podpisuje się
    bankowego tytułu egzekucyjnego ? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 2. Data: 2004-02-05 16:00:19
    Temat: Re: tytuł egzekucyjny
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bvtov2$oog$1@news.onet.pl...
    > Zauważyliście, że posiadając jedynie plus konto w VWBD nie podpisuje się
    > bankowego tytułu egzekucyjnego ? :-)

    Hm, jako klient banku nigdy nie podpisujesz bankowego tytułu egzekucyjnego
    ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-05 16:07:48
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Hm, jako klient banku nigdy nie podpisujesz bankowego tytułu egzekucyjnego
    > ;]

    Wiem, wiem, kapnąłem się już po wysłaniu posta, że źle napisałem, ale nie
    chciało mi się robić cancela, a i tak wszyscy wiedzą o co chodzi. :-)

  • 4. Data: 2004-02-05 23:39:18
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Pewnie chodziło Ci o Oświadczenie o poddaniu się egzekucji

    Piotr

  • 5. Data: 2004-02-06 00:20:26
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 00:39, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Piotr wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > Pewnie chodziło Ci o Oświadczenie o poddaniu się egzekucji

    1.
    Pewnie chodziło o pisanie pod postem ...

    2.
    Wojtku - a czy umowa nie jest sporządzona tak, że masz zapisik końcowy
    brzmiący mniej więcej :
    Akceptuję warunki umowy i regulaminu do niej dołączonego" bla bla bla
    (wiadomo,że regulaminy są generalnie do wgladu w siedzibie, ale tylko na
    żądanie klienta) ...

    A w tymże regulaminie jest zapis o poddaniu się egzekucji ? (Choć to i
    tak stanowczo osłabia zapis) ...

    3.
    Z drugiej strony nic nie wiem o tej umowie, czy pozwala ona się zadłużać
    .. bo jeśli nie .... to nic sie nie dzieje ... Jeśli chcesz się zadłużyć
    , wymaga to pewnie jakiegoś aneksu , w którym defacto już zapis o
    dobrowolnym poddaniu się egzekucji będzie ;)

    Tak mi sięcoś zdaje ... ale co do zasady działania punktu 3 mej
    wypowiedzi nie jestem powien, bo jak napisalem nie znam banku ;)

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 6. Data: 2004-02-06 08:49:24
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>
    napisał w wiadomości news:4022DDCA.2090401@poczta.o2.pl...

> [...]
    > Akceptuję warunki umowy i regulaminu do niej dołączonego" bla bla bla
    > (wiadomo,że regulaminy są generalnie do wgladu w siedzibie, ale tylko na

    Regulamin jest dostarczony i nie ma ani słowa na temat oświadczenia o
    poddaniu się egzekucji.

> [...]
    > , wymaga to pewnie jakiegoś aneksu , w którym defacto już zapis o
    > dobrowolnym poddaniu się egzekucji będzie ;)

    Być może. W każdym razie już we wniosku o e-direct jest wzmianka o poddaniu
    się egzekucji.

    A tak sobie pomyślałem. Nie uwierzę, że obsługa rejestrująca wnioski
    dokładnie czyta wydrukowane defaultowo oświadczenia. Gdyby tak spreparować
    taki wniosek bez informacji o BTE :-)

  • 7. Data: 2004-02-06 12:07:41
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-06 09:49, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Wojciech Nawara
> [...]

    > A tak sobie pomyślałem. Nie uwierzę, że obsługa rejestrująca wnioski
    > dokładnie czyta wydrukowane defaultowo oświadczenia. Gdyby tak spreparować
    Odpowiadam na podstawie doświadczenia własnego (zaw.) :

    Przeszło 3 razy na moich oczach ...