  • 1. Data: 2004-02-05 15:11:26
    Temat: BZ WBK wprowadza karty chipowe
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    BZ WBK będzie zapewne pierwszym polskim bankiem, który wdroży zakrojony na
    szeroką skalę projekt migracji na karty chipowe. Obecnie trwają zaawansowane
    prace przygotowawcze.

    Więcej na ten temat:
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=605

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-02-05 15:35:39
    Temat: Re: BZ WBK wprowadza karty chipowe
    Od: d...@p...onet.pl

    > Świat Kart:  http://kartyonline.net

    Z miłą chęcią przeczytamy, ale na chwilę obecną nie działa serwis.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-02-05 16:39:59
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    > BZ WBK będzie zapewne pierwszym polskim bankiem, który wdroży zakrojony na
    > szeroką skalę projekt migracji na karty chipowe. Obecnie trwają
> [...]
    Karty chipowe od jakiegoś już czasu oferuje Kredyt Bank, a więc BZ WBK
    najwyżej może pójść w jego ślady - pierwszy nie będzie.
    pozdrawiam,
    Arguss

  • 4. Data: 2004-02-05 17:16:47
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

  • 5. Data: 2004-02-05 17:20:26
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

> [...]
    > > >
    > Karty chipowe od jakiegoś już czasu oferuje Kredyt Bank, a więc BZ WBK
    > najwyżej może pójść w jego ślady - pierwszy nie będzie.

    Sorry, ale w poprzednim poscie cos mi sie zle kliknelo. Mialo byc tak:

    "BZ WBK będzie zapewne pierwszym polskim bankiem,
    który_wdroży_zakrojony_na_
    szeroką_skalę projekt migracji na karty chipowe."

    Czytaj uwaznie. KB wydaje tylko kredytowki chipowe, a BZWBK chce wyposazyc w
    chip wszystkie karty.

    Pozdr. Michal

  • 6. Data: 2004-02-05 17:25:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Arguss napisał:

    > zaawansowane
    >
    > Karty chipowe od jakiegoś już czasu oferuje Kredyt Bank, a więc BZ WBK
    > najwyżej może pójść w jego ślady - pierwszy nie będzie.

    Jesli zrobia karty tylko z czipem (bez paska), to beda pierwsi.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-02-05 17:31:38
    Od: "Arguss" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Jesli zrobia karty tylko z czipem (bez paska), to beda pierwsi.

    Macie rację, jesli zrobią karty tylko z chipem to tak
    pozdro
    Arguss

  • 8. Data: 2004-02-05 19:27:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Arguss <a...@w...pl> wrote:
    > Macie rację, jesli zrobią karty tylko z chipem to tak
    > pozdro

    A PKO BP, a PKO BP?
    Przeciez tez swego czasu wydawalo karty z chipem

  • 9. Data: 2004-02-05 19:39:42
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > A PKO BP, a PKO BP?
    > Przeciez tez swego czasu wydawalo karty z chipem

    Eeee, ale prawie nikt o tym nie pamieta. ;-)

    Bartol

  • 10. Data: 2004-02-05 19:55:52
    Od: "~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > A PKO BP, a PKO BP?
    > Przeciez tez swego czasu wydawalo karty z chipem

    Pkobp nadal wydaje - nawet zmienił się trochę wzór.

    Karty z chipem wydaje też w duże BRE:
    http://www.brebank.com.pl/centrumprasowe/?eId=25889&
    _requestid=12689
    Od 22 kwietnia każda wznowiona karta VISA BRE Banku, oferowana Klientom
    korporacyjnym i Private Banking, jest wyposażona w mikroprocesor.