  • 1. Data: 2006-11-16 19:34:22
    Temat: transfer pieniędzy przez Moneybookers Ltd.
    Od: kosio21 <k...@i...pl>

    Witam mam następujące pytanko do zorientoweanych:
    Na stronkach Moneybookers.com mozna wyczytac sporo ciekawych rzeczy na
    temat najtańszej formy przekazywania pieniędzy za granicę. Czasami
    potrzebuje przetransferować gotówkę z GB, ale tam przelwy do polski
    kosztrują sporo kasy nawet 10-15 funtów. PRzekaz w ramach Moneybookers
    kosztuje niby 0,5 Euro (max) czyli cena niezłą. I tu mam wątpliwosć - w
    jaki sposób przekazac pieniądze na konto Moneybookers Ltd. skoro koto na
    ktore przelewa sie pieniądze to :

    Moneybookers Ltd.
    BRE Bank SA
    Miasto: Warsaw
    numer konta: 20 1140 1010 0000 3270 5600 1001
    Kod banku: 11401010

    Czyli faktycznie przeelw do polski ??? i zero oszczędności. No chyba, że
    czegos nie rozumiem, ale na stronce Moneybookers Ltd. brak konkretów.

    będę wdzięczny za wszelkie info
    pozdroofk@

  • 2. Data: 2006-11-16 20:38:40
    Temat: Re: transfer pieniędzy przez Moneybookers Ltd.
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "kosio21" wrote in message
> [...]
    >
    > Czyli faktycznie przeelw do polski ??? i zero oszczędności. No chyba, że
    > czegos nie rozumiem, ale na stronce Moneybookers Ltd. brak konkretów.

    wpłata na konto Moneybookers - gratis
    przelew miedzy kontami w ramach moneybookers - 1% (max 0,50Euro)
    wypłata z moneybookers (przelew bankowy) - opłata stała 1,80Euro

    podane konto jest do wpłat na moneybookers z Polski
    wnioskuje więc że masz konto MB zarejestrowane na adres polski
    i dlatego jak klikniesz wpłata i wybierasz przelew
    to pokazuje Ci ten bank

    najszybciej niech jakiś znajomy Anglik poda Ci konto
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-11-19 11:09:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kosio21 <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czyli faktycznie przeelw do polski ??? i zero oszczędności. No chyba, że
    > czegos nie rozumiem, ale na stronce Moneybookers Ltd. brak konkretów.

    Nie rozumiesz.
    Moneybookers jest tani przy przekazywaniu pieniedzy miedzy DWOMA osobami.
    W tym przypadku miedzy kims kto ma konto zarejestrowane w GB i wplaca do
    tamtejszego banku GBP a toba - wyplacasz w zlotowkach w PL

    Slawek