  • 1. Data: 2006-11-16 12:06:38
    Temat: Kredyt hipoteczny 150-200 000 PLN
    Od: "Samuray-X" <f...@o...pl>

    Szukam kredytu hipotecznego w wysokości 175 000 PLN.
    Na razie złożyłem wniosek w Millenium Bank, mają rzeczywiście
    dobra ofertę,
    ale opinii to nie mają oni najlepszej.
    Z tego powodu szukam innych opcji.
    Kumpel pracuje w ING i namawia mnie na ten bank,
    ale oni znowu mają tylko kredyty złotówkowe ...

    czy możecie coś poradzić???

  • 2. Data: 2006-11-16 12:35:30
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny 150-200 000 PLN
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam,
    zbliżoną ofertę do Millennium mają Multibank, GE, Raiffeisen. W Raiffeisenie
    nawet 3,2 ale z oprocentowanie ustalanym przez zarząd co nie każdemu
    odpowiada. W millennium pamiętaj o obowiązkowym ubezpieczeniu na życie co
    daje dodatkowy koszt miesięczny. Jest kilka stron gdzie możesz zebrać oferty
    przez internet. Polecam smartbank.pl lub giełdę kredytów czy coś podobnego.
    A jak chcesz ruszać się z domu to wycieczka po pośrednikach.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek.

  • 3. Data: 2006-11-16 13:15:55
    Od: "Samuray-X" <f...@o...pl>

    Przed chwilą przeczytałem opinie o Millenium ... (horror!!!)

    Boże!!! Dobrze, że mam tylko parę dni poślizgu
    (we wtorek poszedł wniosek do centrali Millenium).

    Teraz musze jak najszybciej wysłac wnioski do mBanku i może do ING.

    Czy nie ma ludzi którzy mają pozytywne wspomnienia
    ze współpracy kredytowej z tym bankiem Millenium???

  • 4. Data: 2006-11-16 14:18:32
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Samuray-X" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    miesiac temu uruchomiłem kredyt w Millennium na podobna kwote. Nie moge
    powiedziec bym byl zadowolony z przebiegu zalatwiania spraw. Oferte moze i
    maja dobra, ale niemile wspomnienia pozostana. Do tej pory nie moge sie
    doprosic o wyjasnienie dwoch spraw i czekam na odpowiedz na reklamacje
    (poszło jak kamien w wode).

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-11-16 17:13:13
    Od: "szele" <s...@o...pl>

[...]

    Jeśli zainteresuje Pana oferta Multibanku z kuponem Muratora to chętnie
    pomogę. Oferta ważna do końca 2006 r. - do tego okresu wniosek musi zostać
    zarejestrowany w Banku. Oprocentowanie kredytu dla CHF to 2,86 % (1 % marży
    + LIBOR3M) - do czasu wpisu do KW - 4,36 %, 0,8 % prowizji za udzielenie
    kredytu, brak wyceny nieruchomości - bezpłatna inspekcja, darmowe
    przewalutowania, całkowita lub częściowa spłata - bez opłat.

  • 6. Data: 2006-11-16 17:21:32
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Samuray-X" <f...@o...pl> wrote in message
    .com...

    >Czy nie ma ludzi którzy mają pozytywne wspomnienia
    >ze współpracy kredytowej z tym bankiem Millenium???

    Ja mam ale mi sie nie spieszylo z zalatwianiem kredyty wiec miesiac byl spox
    ;-)