  • 1. Data: 2006-11-16 13:45:25
    Temat: Fundusze inwestycyjne a koniec roku
    Od: "marg-65" <m...@o...pl>

    Witam,
    czy to prawda, ze nie warto wchodzic w fundusze inwestycyjne pod koniec
    roku, bo banki sztucznie pompują ich wartosc?
    Jestem kompletnie zielony, wiec prosze o wyrozumialosc.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2006-11-16 17:56:04
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne a koniec roku
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    Użytkownik "marg-65" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy to prawda, ze nie warto wchodzic w fundusze inwestycyjne pod koniec
    > roku, bo banki sztucznie pompują ich wartosc?
    > Jestem kompletnie zielony, wiec prosze o wyrozumialosc.

    Nie posądzałbym akurat banków.
    Faktem jest jednak, że wielu graczy gra pod kwartalne wyniki. I firm, i
    własne.
    Często podejrzewa się o to OFE.