  • 1. Data: 2018-06-22 11:17:09
    Temat: transakcja szczególna karty kredytowej
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Czytająć TOiP KK Citi trafiłem na:
    "Prowizja za Transakcję gotówkową lub Transakcję szczególną"
    I nigdzie nie mogę znaleźć cóż to jest ta transakcja szczególna.
    Ktoś wie?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2018-06-22 11:30:30
    Temat: Re: transakcja szczególna karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    TOiP ważna od 8 sierpnia, więc definicji należy szukać w regulaminie ważnym od 8
    sierpnia.
    Ciekawe, jak to będzie z tymi transakcjami w urzędzie pocztowym, po co o tym wciąż
    piszą - póki co moja płatność na poczcie poszła bez prowizji i GP.

  • 3. Data: 2018-06-22 11:40:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Ciekawe, jak to będzie z tymi transakcjami w urzędzie pocztowym, po
    >co o tym wciąż piszą - póki co moja płatność na poczcie poszła bez

    Bo Poczta kiedys wpadla na pomysl, ze platnosci karta potraktuje jak
    wyplaty z bankomatow.
    Czyli nie zaplaci prowizje, ale pobierze :-)

    Prawde mowiac, jak ktos na poczte przychodzi "wplaty dokonac", to nie
    jest takie glupie.
    Ale za inne uslugi to bylo chamstwo.

    J.

  • 4. Data: 2018-06-22 12:38:46
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Trochę nie rozumiem co masz na myśli. Od dość dawna na poczcie płacisz z terminala
    jak w sklepie np. za znaczki. Wyjątki są przy np. opłacaniu płatności za towar za
    pobraniem.

    -----

  • 5. Data: 2018-06-22 12:45:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 czerwca 2018 12:37:27 UTC+2 użytkownik ń napisał:
    > Trochę nie rozumiem co masz na myśli.

    To ma na mysli że do niedawna płatności karta na poczcie były traktowane jak wypłata
    z bankomatu

  • 6. Data: 2018-06-22 13:07:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 22 czerwca 2018 12:45:35 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To ma na mysli że do niedawna płatności karta na poczcie były traktowane jak
    wypłata z bankomatu

    Troll trollowi okaz nie wykole ;P
    A są jeszcze tak traktowane?
    Stąd właśnie było moje pytanie - skoro nie są, to po co citek wciąż o tym w
    regulaminie pisze?
    I to w punkcie, który jest zmieniany w wersji obowiązującej od 8 sierpnia.

  • 7. Data: 2018-06-22 13:51:20
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Interesuje nas, co było przed wojną?

    -----

  • 8. Data: 2018-06-22 15:00:45
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Znalazłem:

    66) Transakcja szczególna - Transakcja podlegająca spłacie,
    oprocentowaniu oraz naliczeniu opłat lub prowizji na zasadach wskazanych
    w Regulaminie
    oraz Tabeli Opłat i Prowizji dla Transakcji gotówkowych, tj.:
    - wypłata środków pieniężnych z Limitu kredytu, na dowolny cel
    konsumpcyjny, w formie Polecenia przelewu wewnętrznego w złotych lub
    Polecenia
    przelewu krajowego w złotych,
    - Transakcja u podmiotów świadczących usługi w zakresie gier losowych,
    hazardowych zgodnie z ustawą z dnia 19 listopada 2009 r. o grach
    hazardowych,
    - Transakcja w urzędzie pocztowym,
    - Transakcja u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut,
    walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie.

    I teraz pytanie:
    Revolut jak zadziała? Na innych kk działa jako płatność bezgotówkowa.
    Jak jest w citi? Wszak jest to podmiot świadczący usługi w zakresie
    wymiany walut.

    pzdr
    Zyga

  • 9. Data: 2018-06-22 15:09:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Podobno zasilanie revolut KK citka działa dziwacznie - nie biorą prowizji, ale nie ma
    GP.

  • 10. Data: 2018-06-22 20:39:14
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 22.06.2018 15:09, Dawid Rutkowski wrote:
    > Podobno zasilanie revolut KK citka działa dziwacznie - nie biorą prowizji, ale nie
    ma GP.

    Hmmm raz zasiliłem na próbę ale nic takiego nie zaobserwowałem poszło
    normalnie w GP.

    Xenocide