  • 1. Data: 2018-06-20 19:45:03
    Temat: Przeróbka karty na naklejkę
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Uszkodziła mi się karta -- fizycznie.

    Pomyślałem sobie, że przecież do płatności wystarcza chip, więc przerobię sobie
    na naklejkę (to kredytówka, więc w bankomacie i tak nie używam).

    Obciąłem koło chipa (najmniejsza odl. od chipa to ok. 5mm), no i niestety nie
    działa :). Na krawędziach cięcia nie widzę jakiejś elektroniki, więc co może
    być przyczyną. Antena jest wtopiona w cały plastik?

  • 2. Data: 2018-06-20 21:16:20
    Temat: Re: Przeróbka karty na naklejkę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    r...@k...pl pisze tak:

> [...]
    > niestety nie działa :). Na krawędziach cięcia nie widzę jakiejś
    > elektroniki, więc co może być przyczyną. Antena jest wtopiona w

    Nom. Odciąłeś antenę.

    https://hackaday.com/2014/08/23/disabling-tap-to-pay
    -debit-cards/

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2018-06-20 22:14:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 20 Jun 2018 20:16:20 +0100, w
    <X...@l...net>, PiteR <e...@f...pl>
    napisał(-a):

    > Nom. Odciąłeś antenę.
    > https://hackaday.com/2014/08/23/disabling-tap-to-pay
    -debit-cards/

    Lipa. Przerobić się więc nie da -- trzeba więc nową.
    Dzięki.

    PS. Nie wiecie czy Getin wydaje naklejki dla kredytówek?

  • 4. Data: 2018-06-20 23:58:35
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2018-06-20 o 19:45, r...@k...pl pisze:
    Antena jest wtopiona w cały plastik?

    Obciąłeś cała antenę....

    https://niebezpiecznik.pl/post/przeswietlona-zblizen
    iowa-karta-kredytowa-x-ray/

    Olo

  • 5. Data: 2018-06-21 15:43:01
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 09:20:56 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Lipa. Przerobić się więc nie da -- trzeba więc nową.
    > Dzięki.
    >
    > PS. Nie wiecie czy Getin wydaje naklejki dla kredytówek?

    A może slyszales o czyms takim jak HCE, Google Pay lub Apple Pay :). Duzo lepsze od
    naklejek.

    MK

  • 6. Data: 2018-06-21 15:50:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 15:43:03 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > A może slyszales o czyms takim jak HCE, Google Pay lub Apple Pay :). Duzo lepsze od
    naklejek.

    Wada taka że trzeba telefon przy dupie na zakupach nosić.
    Ja np nie nie mam nawyku ciągłego chodzenia z telefonem za to porflel z karta i
    gotówką w środku nawet na rowerowa wycieczkę do lasu zabieram

  • 7. Data: 2018-06-21 16:06:48
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2018 15:50:07 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wada taka że trzeba telefon przy dupie na zakupach nosić.
    > Ja np nie nie mam nawyku ciągłego chodzenia z telefonem za to porflel z karta i
    gotówką w środku nawet na rowerowa wycieczkę do lasu zabieram

    Najwyzszy czas zmienić nawyki ;). Ja na rower zabieram tylko telefon i ID. Oczywiście
    moglbym zabierać portfel, aparat fotograficzny i może GPSa, ale po co?

    MK

  • 8. Data: 2018-06-21 23:22:57
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-21 15:43, MK wrote:
    > A może slyszales o czyms takim jak HCE, Google Pay lub Apple Pay :). Duzo lepsze od
    naklejek.

    naklejka jest wytrzymalsza, bezobslugowa i nie trzeba jej ladowac, mozna
    ja przykleic na czymkolwiek, zupelnie niekoniecznie telefonie

  • 9. Data: 2018-06-22 23:08:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 21 Jun 2018 06:43:01 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, MK <m...@i...pl>
    napisał(-a):

    > A może slyszales o czyms takim jak HCE, Google Pay lub Apple Pay :). Duzo lepsze od
    naklejek.

    Patriotycznie popieram polskie rozwiązania :P

    Na dodatek Google Pay jest niekompatybilne z moim telefonem, nie mam NFC, a
    naklejka działa przy wyłączonym telefonie :)

    Ale już wiem, że Getin wydaje naklejki i taką sobie zamówiłem.

  • 10. Data: 2018-06-23 10:25:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 22 czerwca 2018 23:13:11 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Ale już wiem, że Getin wydaje naklejki i taką sobie zamówiłem.
    O, to chyba przyjrzę się w końcu ich ofercie, choć wolałem trzymać się z daleka od
    klonów, choć idea pod postacią lion's juź mnie skusiła.
    KK nadal są darmowe? A dodatkowe? I naklejki?
    Ciekawostka, że mają, myślałem, że tylko citek zrobił - brakuje mi tego, nadal mają,
    ale niestety wprowadzili opłaty.
    A, a getout wydaje naklejki zarówno do KK visa jak i MC?
    Citek daje tylko do MC - a jeśli brać z getoutu, to tylko visę.
    Ew. czas rzucić okiem na wschodni bank cukrownictwa, czyli tzw. noble ;>