  • 21. Data: 2018-06-23 22:39:26
    Temat: Re: transakcja szczególna karty kredytowej
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu sobota, 23 czerwca 2018 21:19:07 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > To już się na citka nie obrażasz? ;>
    > I tak masz dobrze, bo Ci zwrócili te odsetki, a blomowi z forum mBąkowego nie
    chcieli - i się obraził, ubijając simplicity.

    To nie była duża kwota, może dlatego nie było z tym problemu...? Też się zastanawiam,
    dlaczego bank nie naliczył prowizji, ale w tym przypadku reklamację jednak sobie
    odpuszczę ;-)

    Co do obrażania się na Citka - jeszcze się zastanowię, bo w sumie to bardziej z winy
    Revoluta wyszedł ten problem (MCC 4829 przy doładowaniu via GP) - dlatego skasowałem
    poprzedni post.

  • 22. Data: 2018-06-24 09:56:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 23 czerwca 2018 22:39:27 UTC+2 użytkownik mmk napisał:

    > Co do obrażania się na Citka - jeszcze się zastanowię, bo w sumie to bardziej z
    winy Revoluta wyszedł ten problem (MCC 4829 przy doładowaniu via GP) - dlatego
    skasowałem poprzedni post.

    6012 - instytucje finansowe - w świetle regulaminu ma ten sam feler.
    Niewiadomą pozostaje, czemu tutaj nie biorą odsetek. Cóż, kazać im nie można ;>