  • 1. Data: 2018-06-20 10:36:14
    Temat: e-kantory - szukam informacji
    Od: "dusigrosz" <...@...c.pl>

    Jeśli pytam na nieodpowiedniej grupie, proszę o podanie odpowiedniej.

    Interesują mnie e-kantory czyli kantory internetowe. Chcę się zapoznać
    z tym tematem OD PODSTAW, więc szukam czegoś w rodzaju podręcznika,
    poradnika, kursu, przewodnika itp.
    Interesuje mnie ten temat w trzech aspektach:
    - ucieczki od polskiej waluty w przypadku znacznej utraty jej wartości
    - rozsądnego korzystania z kont/kart walutowych zagranicą
    - możliwości legalnego zarabiania na przewalutowaniach

    Google pokazują dużo stron, ale albo sprzed lat, albo w ogóle bez podania
    kiedy dany tekst powstał. Nie chcę tracić czasu na sprawdzanie czy podane
    tam informacje są aktualne czy nie.

    Zatem jeśli ktoś mógłby podać adresy odpowednich stron z AKTUALNYMI
    informacjami w rodzaju PODRĘCZNIKA, moja wdzięczność będzie ogromna.

    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2018-06-21 08:43:53
    Temat: Re: e-kantory - szukam informacji
    Od: "dusigrosz" <...@...c.pl>

    Użytkownik "dusigrosz" <...@...c.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zatem jeśli ktoś mógłby podać adresy odpowednich stron z AKTUALNYMI
    > informacjami w rodzaju PODRĘCZNIKA, moja wdzięczność będzie ogromna.

    Nikt nie wie? Szkoda.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-06-21 13:30:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-21 o 08:43, dusigrosz pisze:
    > Użytkownik "dusigrosz" <...@...c.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli będziesz chciał uciec, to najlepiej za złotówki kupić w kantorze
    walutę. innej możliwości jakoś nie widzę.

    Może trzeba poprosić żonę, żeby pilnowała wydatków. Rozsądnego
    dysponowania zasobami nie nauczymy tutaj nikogo.

    Możliwość zarabiania na przewalutowaniach jest tylko jedna: tanio kupić
    i drogo sprzedać. I już.

    > Nikt nie wie? Szkoda.

    Nikt za darmo nie będzie przekopywał Internetu za kogoś.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-06-21 13:46:01
    Od: "dusigrosz" <...@...c.pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sprzedać. I już.

    > Nikt za darmo nie będzie przekopywał Internetu za kogoś.

    A prośbę o to żeby ktoś za mnie przekopywał internet tutaj widziałeś?

    Myślę, że dobrze by było gdybyś przed odpowiadaniem nauczył się
    czytać ze zrozumieniem. To umiejętność, od której warto zacząć.

    Żeby ułatwić Ci rozumienie tekstu, który czytasz, na grupie bywają osoby,
    które lepiej znają temat, o który pyta nowicjusz i mogą odpowiedzieć
    na podstawie własnego doświadczenia, a nie specjalnego szukania
    w Internecie za kogoś.

  • 5. Data: 2018-06-21 21:51:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dusigrosz pisze tak:

> [...]
    > zapoznać z tym tematem OD PODSTAW, więc szukam czegoś w rodzaju
    > podręcznika, poradnika, kursu, przewodnika itp.

    No to wpłać sobie z 20tys zł na Alior Kantor i pobaw się.

    > Interesuje mnie ten temat w trzech aspektach:
    > - ucieczki od polskiej waluty w przypadku znacznej utraty jej
    > wartości

    nakup walut i sprzedawaj po trochu na górkach na bieżące potrzeby.

    > - rozsądnego korzystania z kont/kart walutowych zagranicą
    > - możliwości legalnego zarabiania na przewalutowaniach

    śledzić kursy każdy może ;) Ustawia się zlecenie na kurs, kup sprzedaj
    ile i system sam to zrobi. Jeszcze maila wyśle.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2018-06-22 20:43:23
    Od: "dusigrosz" <...@...c.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Ustawia się zlecenie na kurs, kup sprzedaj
    > ile i system sam to zrobi. Jeszcze maila wyśle.
    Nic na ten temat nie wiem.
    Gdzie się składa takie zlecenie? Możesz napisać coś więcej?

    Dzięki za odpowiedź.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-06-22 22:23:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dusigrosz pisze tak:

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Nic na ten temat nie wiem.
    > Gdzie się składa takie zlecenie? Możesz napisać coś więcej?

    na stronie kantoru Aliora jak się zarejestrujesz

    https://kantor.aliorbank.pl/forex?language=pl

    jest możliwość ustawiania zleceń (chyba do pół roku w przód)
    można sprzedawać kupować waluty bez śledzenia kursów

    np zlecenie nr 1 sprzedaj wszystkie funty kiedy będą po 5.20zł
    zlecenie nr 2 kup za wszystko euro kiedy będzie po 4zł

    hehe ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2018-06-22 22:34:32
    Od: "dusigrosz" <...@...c.pl>

> [...]
    >

    > np zlecenie nr 1 sprzedaj wszystkie funty kiedy będą po 5.20zł
    > zlecenie nr 2 kup za wszystko euro kiedy będzie po 4zł

    Dzięki.
    Czy kantor Aliora jest jedynym tego rodzaju, czy jest najlepszy -
    jeśli tak, to pod jakim względem?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-06-22 23:13:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "dusigrosz" <...@...c.pl> writes:

    > Dzięki.
    > Czy kantor Aliora jest jedynym tego rodzaju,

    Dziecko, weź wpisz w google "kantor internetowy" i sprawdź co ci wyszło
    na pierwszej stronie. Nikt za Ciebie nie będzie pracy domowej odrabiał.

    > czy jest najlepszy -
    > jeśli tak, to pod jakim względem?

    Sprawdź i podziel się na grupie.
    DLA MNIE jest najlepszy bo:
    a) mam konto w aliorze (i przelewy w czasie rzeczywistym)
    b) ma karty walutowe

    Co nie znaczy że dla kogoś innego będzie równie dobry.
    KJ

    Q: Why did the lone ranger kill Tonto?
    A: He found out what "kimosabe" really means.

  • 10. Data: 2018-06-23 02:14:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dusigrosz pisze tak:

    > Czy kantor Aliora jest jedynym tego rodzaju

    nie, jest ich jak psów

    > czy jest najlepszy jeśli tak, to pod jakim względem?

    Tam nie ma względów, po prostu robi to do czego jest przeznaczony
    wymienia waluty. Prowadzi go bank, strona działa, przelewy szybko
    dochodzą. PKO BP też otworzyło kantor ale mnie się ich strona nie
    podoba to nawet nie testowałem.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.