  • Data: 2002-02-28 23:16:23
    Temat: Re: terminale platnicze
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Feb 28, 2002 at 11:29:27PM +0100, P. Madej wrote:

    > cze wszystkim....
    >
    > musze zainstalowac w sklepie terminal platniczy umozliwiajacy platnosci
    > kartami platniczymi. wiem, ze najwiecej jest terminali polcardu ale podobno
    > prowizje sa cholernie wysokie.
    > sprzedaje dosyc drogie urzadzenia na ktorych marza jest stosunkowo mala,
    > wiec kazdy ulamek procenta z prowizji to kwota warta zachodu.

    Jak wszedzie, kazdy jesli chce byc konkurencyjny daje coraz nizsza
    prowizje.

    > czy ktos moze polecic w miare tanie i solidne rozwiazanie ?

    Najlepiej skontaktuj sie z kazdym z aklajerow i zapros sobie ich
    przedstawicieli do siebie, kazde z nich ma takich ludzi i kazdemu
    powinno na tym zalezec.

    A do wyboru masz:

    polcard
    wbk (czy tez juz bzwbk?)
    eservice (moj najgorszy kandydat)
    pekaosa (trudno znalesc kontakt z dzialem aklajerowym - na stronie
    glownej nie ma informacji, a przynajmniej calkiem niedawno nie bylo).

    --

    --w