  • 1. Data: 2007-03-07 14:24:14
    Temat: [ING KK] taryfa
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Koniec reliktu poprzedniej epoki, czyli pobierania opłaty za
    podniesienie limitu karty na wniosek klienta (do tej pory
    kosztowało to 30 zł) oraz drobna zmiana dotycząca opłaty
    aktywizacyjnej, czyli tak naprawde opłaty za pierwszy rok używania
    karty. Teraz 3 miesiące na wykręcenie obrotów zwalniających od tej
    opłaty liczą się od dnia aktywacji karty a nie od dnia podpisania
    umowy.

    Czyli ogólnie dwie zmiany na korzyść.

    marekz

  • 2. Data: 2007-03-07 14:45:58
    Temat: Re: taryfa
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 7 Mar, 15:24, "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote:
> [...]
    > karty. Teraz 3 miesiące na wykręcenie obrotów zwalniających od tej
    > opłaty liczą się od dnia aktywacji karty a nie od dnia podpisania

    O kim/czym mowa?

  • 3. Data: 2007-03-07 14:51:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Mar 2007 06:45:58 -0800,
    osoba podpisana: k...@g...pl <k...@g...pl>
    napisała:
    [...]
    > O kim/czym mowa?

    Strzelam: o kartach kredytowych ING
    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 4. Data: 2007-03-07 14:56:28
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.03.2007 k...@g...pl <k...@g...pl>
    napisał/a:

    > O kim/czym mowa?

    Spójrz w temat ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-03-07 15:17:06
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Spójrz w temat ;-)
    > --
    > Samotnikhttp://www.zagle.org.pl/

    W temacie widziałem tylko słowo "taryfa".

  • 6. Data: 2007-03-07 15:36:01
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    k...@g...pl wrote:

    > W temacie widziałem tylko słowo "taryfa".
    A "[ING KK] nie ?
    KJ

  • 7. Data: 2007-03-07 15:51:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    ale 5zl za automatyczna splate karty z konta w ING nadal pobieraja?

    to jest dopiero relikt i nieporozumienie...

  • 8. Data: 2007-03-07 16:01:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.03.2007 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A "[ING KK] nie ?

    Może groups.google (w ten sposób pisze) wycina ciąg [...] na początku
    tematu, traktując to jako identyfikator listy dyskusyjnej na grupach
    zmostkowanych z listami dyskusyjnymi? :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 9. Data: 2007-03-07 16:19:37
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:
    > ale 5zl za automatyczna splate karty z konta w ING nadal pobieraja?
    >
    > to jest dopiero relikt i nieporozumienie...

    Może to są te wszystkie niepozorne dodatki coby karta była darmowa.
    Według mnie to już gruba przesada, za to że masz u nich konto i kk to
    jeszcze dodatkowo płać! No chyba, że w ING automatyczna spłata to
    niespotykany "ficzer" i luksus, za który musi kosztować ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-03-07 16:28:15
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneutodp.89n.samotnik@localhost.localdomain..
    .

> [...]
    > tematu, traktując to jako identyfikator listy dyskusyjnej na
    > grupach
    > zmostkowanych z listami dyskusyjnymi? :)

    A sprobuj odpowiedziec byle co na mój pierwszy post... to
    sprawdzimy czy tak jest.

    marekz