  • 11. Data: 2008-05-07 05:47:51
    Temat: Re: tanie konto do przelewow w ramach UE ?
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Animka wrote:

    > W ING Banku i Polbanku przelewy bez opłat.

    jakis dokument ? TOIP tych bankow przeczy temu co piszesz

  • 12. Data: 2008-05-07 06:15:33
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/50209

  • 13. Data: 2008-05-07 07:25:53
    Temat: Re: przelew w ramach UE - z Polski do Polski w EUR
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Zephyr"
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/50209

    tam piszą np. że
    "kraj Odbiorcy - kraje Unii Europejskiej,"

    Pytanko - czy jak zrobię przelew w EUR z ING do np Nordei w Polsce
    to również będzie to kosztowało 5 zł? Polska jest w Unii i warunki
    podane przez ING są spełnione
    *** blad ***

  • 14. Data: 2008-05-07 08:23:08
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    BZWBK ryczałt opcja SHA 9,50 zł(dla "drobnych" kwot, powyzej jakiejs tam procentowo),
    ale najlepiej do EU wysyłać z
    opcją BEN czyli ani Ty wysyłając nie zapłacisz, ani beneficjent nie zapłaci
    (gwarancji nie ma, ale jak ktos pisał 'nie
    zdazyło się').
    JaC

  • 15. Data: 2008-05-07 13:54:23
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > W dniu 2008-05-07 00:06 MarekZ pięknie wystukał/a:

    > Wczoraj przeczytalam, że w/g Unii banki będą musiały pobierać od klientów
    > "haracze" za większe i wcześniejsze spłaty kredytu.
    > Coraz gorzej się robi :-(

    ZTCP, jest to kara umowna za wcześniejszą spłatę w wysokości *odsetek
    należnych za następny miesiąc*. Bank sobie zabudżetował przychód na nast.
    miesiąc w wysokości twojej raty, a tu klapa, raty nie będzie :(

    Na miesiąc to jeszcze rozumiem, da się przeżyć, chociaż sama idea kar za to
    jest jak dla mnie durnowata. Umowa zostaje rozwiązana i tyle. Jeżeli bank
    żąda kary, niech wykaże, że stracił przez moją wpłatę!

    k.

  • 16. Data: 2008-05-07 19:23:56
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Zephyr wrote:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/50209

    czy te przelewy ida moze przez SEPA ?
    przelew wysylany jest z opcja SHA, czyli teoretycznie
    bank odbiorcy moze potracic swoja prowizje, czy bankom w strefie
    euro zdarza sie pobierac takie prowizje ? czy moze ma znaczenie
    czy bank odbiorcy obsluguje SEPA ?

  • 17. Data: 2008-05-08 05:13:33
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytanko - czy jak zrobię przelew w EUR z ING do np Nordei w Polsce
    > to również będzie to kosztowało 5 zł? Polska jest w Unii i warunki

    jesli zrobisz to przez formularz przelewu europejskiego a nie zwyklego
    przelewu to pewnie tak. Tylko po co? skoro zwykłe przelewy są za free?

  • 18. Data: 2008-05-08 05:14:55
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    wysyłam do ING i Amro w Holandii, i nie płacą nic. Tylko ja, te 5 zł.

  • 19. Data: 2008-05-08 06:43:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie "zwykłe", a w "PLN".
    JaC