  • 1. Data: 2004-06-27 02:35:42
    Temat: szukam ochotnika z kontem w Nordei lub BZWBK by przetestować szybkość przelewów
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Szukam ochotnika z kontem w Nordei lub BZWBK by przetestować szybkość
    przelewów wewnętrznych. Chodzi o to by umówić się o jakiś godzinach na
    Jabberze lub IRCu i zrobić sobie przelewy na 1 grosza, i zobaczyć czy
    natychmiast doszły, czy też po jakimś czasie, a jeśli tak to po jakim.

    Zależy mi też na sprawdzeniu tego o różnych porach dnia i nocy, a
    także czy to działa może w weekend też.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 2. Data: 2004-06-27 09:48:52
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Ja mam 2 konta w Nordei - przelewy sa natychmiast. Tylko nie wiem czy tez w
    bankomatach bym odrazu te kase wyjal po przelaniu. Ale mozemy sprawdzic. moj gg
    3904341

  • 3. Data: 2004-06-27 11:33:14
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam ochotnika z kontem w Nordei lub BZWBK by przetestować szybkość
    > przelewów wewnętrznych.

    W Nordei - między moimi dwoma kontami - działa natychmiast przez cały
    tydzień i całą dobę - o ile tylko nie prowadzą jakichś prac.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-06-27 17:36:04
    Temat: Re: szukam ochotnika z kontem w Nordei lub BZWBK by przetestowa?? szybko???? przelewów
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    kuba <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja mam 2 konta w Nordei - przelewy sa natychmiast. Tylko nie wiem czy tez w
    > bankomatach bym odrazu te kase wyjal po przelaniu. Ale mozemy sprawdzic. moj gg
    > 3904341

    W jaki sposób można mieć dwa konta w Nordei?
    Ja też tak chcę.

    A możesz spróbować tak o północy, bo to moment w którym z największym
    prawdopodobieństwem może nie działać.

    Bo mi z s...@n...pl odpisali że oficjalnie pon-pt 7-21, a
    nieoficjalnie zwykle od 4 do 22-giej działa.

  • 5. Data: 2004-06-27 17:42:48
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W Nordei - między moimi dwoma kontami - działa natychmiast przez cały
    > tydzień i całą dobę - o ile tylko nie prowadzą jakichś prac.

    A moglibyśmy się umówić około północy na przelew?

    Najlepiej na Jabber lub IRC, powiedzmy na kanale #pbb
    wszedłem tam sobie teraz jako miernikus
    Jakbym się nie odzywał to sygnał na telefon z sig'a, bo nie zawsze
    patrze w to okno.

  • 6. Data: 2004-06-27 17:43:55
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    moj gg

    > W jaki sposób można mieć dwa konta w Nordei?
    > Ja też tak chcę.

    Prywatne i firmowe :)

    > A możesz spróbować tak o północy, bo to moment w którym z największym
    > prawdopodobieństwem może nie działać.
    >
    > Bo mi z s...@n...pl odpisali że oficjalnie pon-pt 7-21, a
    > nieoficjalnie zwykle od 4 do 22-giej działa.

    O, to ciekawe, bo by wyjaśniało wieczne (tzn. w zasadzie zawsze gdy wchodzę
    o tych porach) nie działanie serwisu transakcyjnego. Potestuję.

  • 7. Data: 2004-06-27 17:47:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Bo mi z s...@n...pl odpisali że oficjalnie pon-pt 7-21, a
    > nieoficjalnie zwykle od 4 do 22-giej działa.

    W niedzielę o 19:45 działa :)

  • 8. Data: 2004-06-29 00:18:04
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    moj gg

    > W jaki sposób można mieć dwa konta w Nordei?
    > Ja też tak chcę.

    Ja mam 2 konta prywatne. A mialem 3 !! A stalo sie to tak:
    Mialem zalozone konto Nordea internetowe i po jakims czasei Visa Classic
    dostalem. Zalozylem LGnet w LG Petro Banku tez jakos wczesniej ( jeszcze przed
    fuzja ) i jak juz bylo wiadomo o fuzji, to zalozylem ROR i zlozylem odrazu
    wniosek o karte MasterCard na podstawie wyciagow z Nordea Vip Konta - przyznali
    limit jaki chcialem. Pod LGnetem byl dostep do RORa i karty MasterCard, a z
    LGnetu bezplatne przelewy mialem i bylo spoko. Ale potem poinformowali mnie, ze
    trzeba placic bedzie za LGnet, wiec zamknalem ( ale nie zamkneli hyhyhy). Do
    poki bylo free to kozystalem z SOLO dla LGnetowcow. Potem za maestro i
    MasterCarda dostalem VE i VC ( tak - mam 2 komplety: do nordea vip i dawnego lg
    ror ) i jeszcze VE do LGneta bylego chcieli mi wciasnac, ale mialem
    potwierdzenie zamkniecia konta i uznali ( mialbym dostep do 3 kont!! ). Teraz
    mam te 2 konta, oba pod innym nr klienta i nie widac ich pod jednym dostepem do
    solo. Przelewam miedzy nimi i wszystko jest natychmiast. Gdy chcialem
    wnioskowac o zwiekszenie limitu na karcie VC w tym od LG roru, to sie skapneli,
    ze mam 2 konta i zebym sie zastanowil ktore zamknac i wniosek odrzucili.
    Skapneli sie przez wpis w BIKu dopiero !! Do dzisiaj 2 konta dzialaja ok. Mysle
    sobie, czy nie przeszedlby numer z tym, zeby mi przerzucili limit z 1 karty na
    druga i wtedy bym zamknal konto jedno. W sumie tylko ta karta mnie trzyma, bo
    przy Vipku to 1tys linii kredytowej za ktora nie trzeba placic zadnej prowizji
    za przyznanie.

  • 9. Data: 2004-06-29 00:18:05
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>