eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiszukam ochotnika z kontem w Nordei lub BZWBK by przetestować szybkość przelewów › Re: szukam ochotnika z kontem w Nordei lub BZWBK by przetestowa?? szybko???? przelewów
    From: "kuba" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: szukam ochotnika z kontem w Nordei lub BZWBK by przetestowa?? szybko????
    przelewów
    Date: 29 Jun 2004 02:18:04 +0200

    moj gg

    > W jaki sposób można mieć dwa konta w Nordei?
    > Ja też tak chcę.

    Ja mam 2 konta prywatne. A mialem 3 !! A stalo sie to tak:
    Mialem zalozone konto Nordea internetowe i po jakims czasei Visa Classic
    dostalem. Zalozylem LGnet w LG Petro Banku tez jakos wczesniej ( jeszcze przed
    fuzja ) i jak juz bylo wiadomo o fuzji, to zalozylem ROR i zlozylem odrazu
    wniosek o karte MasterCard na podstawie wyciagow z Nordea Vip Konta - przyznali
    limit jaki chcialem. Pod LGnetem byl dostep do RORa i karty MasterCard, a z
    LGnetu bezplatne przelewy mialem i bylo spoko. Ale potem poinformowali mnie, ze
    trzeba placic bedzie za LGnet, wiec zamknalem ( ale nie zamkneli hyhyhy). Do
    poki bylo free to kozystalem z SOLO dla LGnetowcow. Potem za maestro i
    MasterCarda dostalem VE i VC ( tak - mam 2 komplety: do nordea vip i dawnego lg
    ror ) i jeszcze VE do LGneta bylego chcieli mi wciasnac, ale mialem
    potwierdzenie zamkniecia konta i uznali ( mialbym dostep do 3 kont!! ). Teraz
    mam te 2 konta, oba pod innym nr klienta i nie widac ich pod jednym dostepem do
    solo. Przelewam miedzy nimi i wszystko jest natychmiast. Gdy chcialem
    wnioskowac o zwiekszenie limitu na karcie VC w tym od LG roru, to sie skapneli,
    ze mam 2 konta i zebym sie zastanowil ktore zamknac i wniosek odrzucili.
    Skapneli sie przez wpis w BIKu dopiero !! Do dzisiaj 2 konta dzialaja ok. Mysle
    sobie, czy nie przeszedlby numer z tym, zeby mi przerzucili limit z 1 karty na
    druga i wtedy bym zamknal konto jedno. W sumie tylko ta karta mnie trzyma, bo
    przy Vipku to 1tys linii kredytowej za ktora nie trzeba placic zadnej prowizji
    za przyznanie.