  • 1. Data: 2003-03-26 14:02:22
    Temat: szukam informacji o e-bankach
    Od: Tomasz Kawala <f...@u...gda.pl>

    witam
    mam malą prośbe - pisze prace na temat bankowości internetowej- jeli
    ktos ma jakies materiały na ten tema t to prosze oprzesłanie na mail
    f...@u...gda.pl. interesuje mnie bezpieczeństwo, itp
    dziekuje i pozdrawam
    Tomasz Kawala

  • 2. Data: 2003-03-26 19:30:54
    Temat: Re: szukam informacji o e-bankach
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Zapraszamy na www.google.com

  • 3. Data: 2003-03-26 22:00:33
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Tomasz Kawala" <f...@u...gda.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam malą prośbe - pisze prace na temat bankowości internetowej-

    Gratuluje - ja tez :)

    > ktos ma jakies materiały na ten tema t to prosze oprzesłanie na mail
    > f...@u...gda.pl. interesuje mnie bezpieczeństwo, itp

    Mnie tez :)
    Polecam www.google.pl :)

    --