  • 1. Data: 2003-03-26 11:23:20
    Temat: W jakiej walucie weksel?
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Jeśli weksel ma być spłacany po 2 latach i wystawiony zostanie w złotówkach,
    to chyba będzie bezwartościowym papierem? Bo wtedy bedziemy mieć walutę w
    euro.
    Madab

  • 2. Data: 2003-03-26 11:27:49
    Temat: Re: W jakiej walucie weksel?
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Madab" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli weksel ma być spłacany po 2 latach i wystawiony zostanie w
    złotówkach,
    > to chyba będzie bezwartościowym papierem? Bo wtedy bedziemy mieć walutę w
    > euro.

    Przeciez bedzie jakies przeliczenie.
    Poza tym do unii walutowej nie wjedziemy od razu - ja stawiam, ze gdzies
    kolo 2008.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-28 23:01:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> writes:

    > Przeciez bedzie jakies przeliczenie.
    > Poza tym do unii walutowej nie wjedziemy od razu - ja stawiam, ze gdzies
    > kolo 2008.

    Jesli w 2004 r. wejdziemy do UE, i sytuacja zlotowki itd. nie zmieni sie
    zasadniczo, a takze jesli RPP nie zmieni sie zasadniczo, to pewnie
    wczesniej.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2003-03-29 10:17:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> writes:

    > Jesli w 2004 r. wejdziemy do UE, i sytuacja zlotowki itd. nie zmieni sie
    > zasadniczo, a takze jesli RPP nie zmieni sie zasadniczo, to pewnie
    > wczesniej.

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1397185.htm

    (Link wazny pewnie do jutra - Kolodko mowi, ze nic zlego nie bedzie,
    jak nie przejdziemy przed 2009).

    MJ

  • 5. Data: 2003-03-30 01:05:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1397185.htm
    >
    > (Link wazny pewnie do jutra - Kolodko mowi, ze nic zlego nie bedzie,
    > jak nie przejdziemy przed 2009).

    Dla niego najlepiej byloby w ogole nigdy nie wchodzic w euro. Moze teraz
    wielkiej wladzy monetarnej to on nie ma (na szczescie), ale wtedy nie
    mialby praktycznie nawet iluzji. Mam nadzieje jednak, ze to nie on bedzie
    o tym decydowal - nawet we wlasnym obozie jego koncepcje sa srednio
    popularne.

    Jesli wydaje mu sie, ze dla rozwoju gospodarczego (sytuacji firm,
    ich konkurencyjnosci, mozliwosci lub woli zatrudniania itp) roznica
    pomiedzy (nawet) 0% a 2% inflacji ma jakiekolwiek znaczenie, to
    co tu mozna dodac - jasne jest, ze nie ma on zielonego pojecia jak
    dzialaja firmy i jak sie to tak naprawde wszystko razem kreci.
    Jasne, jakby byla taka inflacja jak np. za czasow p. Rakowskiego,
    to na pewno bezrobocie by spadlo - mam nadzieje, ze to sie jednak
    nie powtorzy.

    Przez "argumenty makroekonomiczne" (ktore sa po ich (jakich ich?) stronie)
    to on chyba rozumie tylko ilosc poslow i senatorow.

    Co ma do Wegier, to w ogole nie rozumiem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator