  • 1. Data: 2003-03-26 10:26:57
    Temat: Odsetki od obligacji 3-letnich w maju
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Gdzie w sieci można znaleźć dokładną wysokość odsetek od poszczególnych
    serii obligacji 3-letnich płatnych 5 maja 2003 r.?

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 2. Data: 2003-03-26 10:36:37
    Temat: Re: Odsetki od obligacji 3-letnich w maju
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Jureq wrote:

    Uzupełnienie:
    Znalazłem procentowo, ale okresy odsetkowe są różne więc może gdzieś
    jest to już przeliczone na kwotę.

  • 3. Data: 2003-03-26 11:04:03
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Uzupełnienie:
    > Znalazłem procentowo, ale okresy odsetkowe są różne więc może gdzieś
    > jest to już przeliczone na kwotę.

    na tablicy ogloszeniowej kazdego porzadnego domu maklerskiego

  • 4. Data: 2003-03-26 11:15:11
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    PiotR wrote:

    > na tablicy ogloszeniowej kazdego porzadnego domu maklerskiego

    Wniosek: W Lublinie nie ma porządnych domów maklerskich (sprawdziłem 3:
    w dwóch są kwote jeszcze z lutego, w trzecim nie ma żadnych).
    Aktualnych danych nie znalazłem też w sieci na stronach internetowych
    biur maklerskich. Tylko PKO BP ma dane z lutego

  • 5. Data: 2003-03-26 11:33:02
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    > Uzupełnienie:
    > Znalazłem procentowo, ale okresy odsetkowe są różne więc może gdzieś
    > jest to już przeliczone na kwotę.

    Odpowiem sobie sam na wypadek gdyby ktoś jeszcze potrzebował. Długo to
    trwało, ale znalazłem.

    http://www.obligacje.terramail.pl

  • 6. Data: 2003-03-26 12:21:33
    Od: "Michal" <m...@h...pl>