  • 1. Data: 2002-04-07 13:18:16
    Temat: system Lukasbanku...
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Czy ich system jest online? Czy sama karta moge zrobić debet? Czy wpłaty na
    koncie są odrazu widoczne w systemie kart? dzieki za odpowiedź! Chcę sie tam
    przenieść z citi, a citi przyzwyczaiło mnie do pełnego online.

  • 2. Data: 2002-04-07 13:25:31
    Temat: Re: system Lukasbanku...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    tam
    > przenieść z citi, a citi przyzwyczaiło mnie do pełnego online.

    No to z tego co tu znajdziesz w archiwum on-line systemu nie ma. Mozna
    zrobic debet, zawsze platny :(

  • 3. Data: 2002-04-07 13:26:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    tam
    > przenieść z citi, a citi przyzwyczaiło mnie do pełnego online.

    on-line to maja Multibank, BZWBK (przynajmniej dawne WBK), prawie on-line ;)
    Fortis Bank, mBank, Inteligo :)

  • 4. Data: 2002-04-07 15:28:11
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > on-line to maja Multibank, BZWBK (przynajmniej dawne WBK), prawie on-line
    ;)
    > Fortis Bank, mBank, Inteligo :)

    BZ WBK nie ma. Dane aktualizuja sie w nocy. Ja nie mam nawet jak wplace w
    kasie. W lukasie jest od razu na przyklad.

  • 5. Data: 2002-04-07 15:30:54
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tam
    > przenieść z citi, a citi przyzwyczaiło mnie do pełnego online.

    po zalogowaniu sie masz stan konta na podana godzine. Auktualizacja jest
    codziennie ok. 4 rano. Zawsze natomiast mozesz kliknac w "uaktualnij" i za
    kilkadziesiat sekund (czasami dluzej) masz najswiezszy stan konta, rowniez z
    podaniem co do sekundy.

    Karta mozna BARDZO LATWO zrobic debet. Ostatnie moje zakupy znalazly sie w
    historii rachunku po 5 dniach. A wiec jesli nie pamietasz co i za ile
    kupowales, to w momencie zejscia z konta moze byc na minusie.

    pzdr

  • 6. Data: 2002-04-07 16:17:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > BZ WBK nie ma. Dane aktualizuja sie w nocy. Ja nie mam nawet jak wplace w
    > kasie. W lukasie jest od razu na przyklad.

    No popatrz, a ja zazwyczaj od razu mam. Czy jak wplace kase w banku czy
    wyplace w bankomacie ide do domu i juz mam wszystko zdjete.
    Tylko ze ja mam w bylym WBK

  • 7. Data: 2002-04-07 16:51:07
    Od: wopi1 <w...@w...pl>

    AMRA wrote:

    >na

    >tam

    >on-line to maja Multibank, BZWBK (przynajmniej dawne WBK), prawie on-line ;)
    >Fortis Bank, mBank, Inteligo :)

    Co do mBanku to zaczynam też mieć wątpliwości czy jest online. Mam nie
    zablokowane na koncie 2 wypłaty z bankomatu Euronetu na kwotę 400 zł.

  • 8. Data: 2002-04-07 16:51:31
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > No popatrz, a ja zazwyczaj od razu mam. Czy jak wplace kase w banku czy
    > wyplace w bankomacie ide do domu i juz mam wszystko zdjete.
    > Tylko ze ja mam w bylym WBK

    a ja w bylym BZ :-) Zawsze w nocy. O tej fuzji to juz slychac od dawna jak
    to sie dostraja jeden do drugiego, ale konto mam juz blisko rok i dalej to
    samo :-)

  • 9. Data: 2002-04-07 22:17:06
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    > No popatrz, a ja zazwyczaj od razu mam. Czy jak
    wplace kase w banku czy
    > wyplace w bankomacie ide do domu i juz mam
    wszystko zdjete.
    > Tylko ze ja mam w bylym WBK

    Mam dokładnie tak samo i też w dawnym WBK

    Sark

  • 10. Data: 2002-04-07 22:20:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w
    wiadomości

    > Zawsze natomiast mozesz kliknac w "uaktualnij" i
    za
    > kilkadziesiat sekund

    ???? !!!!

    > (czasami dluzej)

    o tu się zgodzę, średnio 3-5 minut

    > masz najswiezszy stan konta, rowniez z
    > podaniem co do sekundy.

    tak

> [...]
    > historii rachunku po 5 dniach. A wiec jesli nie
    pamietasz co i za ile
    > kupowales, to w momencie zejscia z konta moze

    Korzystają z pośrednictwa bzwbk

    Sark