  • 1. Data: 2013-01-04 17:24:33
    Temat: sync chwalę
    Od: Ra <r...@n...ma.gazeta.pl>

    Normalnie zamknąłem konto chyba w 3 minuty przez telefon. W porównaniu
    do mbanku gdzie zawsze miałem jakieś jazdy to przepaść. Do tej pory nie
    mogę zrezygnować z 1 ubezp w mbanku bo wizja spędzenia w kolejce na
    poczcie 1h żeby kupić znaczek jakoś do mnie nie przemawia. Może ktoś wie
    gdzie jeszcze można kupić znaczki ?
    Jedno co mi się nie podoba że potwierdzenie ma być tylko telefoniczne,
    nawet bez meila
    Ogólnie nie miałem szcześcia do aliora wiec to mój ostatni kontakt z
    nimi (nie dali kk gdzie chwilę potem dostałem 2 kk z innych banków,
    jakoś źle sie zarejestrowałem w konkursie

    BTW Dzisiaj pierwszy raz skorzystałem z ich chata. Otworzyła mi się
    reklama na całą stronę, czekam aż zniknie i nic. Tradycyjnie patrzę czy
    jest krzyżyk do zamknięcia, nie ma ale są 2 przyciski typu przejdź do
    oddziału. Zastanawiam się czy mam któryś wcisnąć czy nie i nagle
    zobaczyłem małe okienko chata gdzie mieszczą się max 4 wyrazy i
    konsultant czeka aż sie odezwę. Już chyba za stary jestem na takie nowości

  • 2. Data: 2013-01-04 17:34:26
    Temat: Re: sync chwalę
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-04 17:24, Ra pisze:

    > poczcie 1h żeby kupić znaczek jakoś do mnie nie przemawia. Może ktoś wie
    > gdzie jeszcze można kupić znaczki ?

    w ajencji pocztowej. Są w sklepach osiedlowych, biurowcach itd.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-01-04 17:38:19
    Od: Ra <r...@n...ma.gazeta.pl>

    W dniu 2013-01-04 17:34, maruda pisze:

    > w ajencji pocztowej. Są w sklepach osiedlowych, biurowcach itd.

    hm chyba nie widziałem koło mnie nic takiego, kiedyś można było kupić w
    kiosku to było najlepsze rozwiązanie

  • 4. Data: 2013-01-04 18:05:35
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > poczcie 1h żeby kupić znaczek jakoś do mnie nie przemawia. Może ktoś wie
    > gdzie jeszcze można kupić znaczki ?

    spróbuj w godzinach poza szczytem, ewentualnie na dużych (głównych) pocztach są
    okienka, gdzie niczego nie można załatwić, natomiast można kupić znaczki - brak
    kolejek, a jeśli są, to bardzo szybko się przesuwają.

  • 5. Data: 2013-01-04 20:23:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 04 Jan 2013 17:24:33 +0100, Ra <r...@n...ma.gazeta.pl> wrote:

    >Może ktoś wie