  • 1. Data: 2007-03-01 10:59:32
    Temat: student - praktyki w banku ?
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam,
    Jestem studentem II roku, w celu wypełnienia wolnego czasu po sesji
    chcialbym odbyc praktyki, na oku mam jakis bank, a mianowicie PKO. Czy moze
    ktos napisac jak takie praktyki wygladają? jaki jest zakres obowiązków
    praktykanta? no i czy jest ciekawie?
    wiem ze to moze NTG ale nie wiedziałem gdzie zapytać;-) moze jacys bankierzy
    zaczynali od praktyk?;-)
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-01 11:20:11
    Temat: Re: student - praktyki w banku ?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > wiem ze to moze NTG ale nie wiedziałem gdzie zapytać;-) moze jacys bankierzy
    > zaczynali od praktyk?;-)
    > pozdrawiam

    wszystko zalezy od tego co sobie ostalisz z kierownikiem jednostki,
    zanim sie na te praktyki zdecydujesz dowiedz sie co bedziesz robil,
    jezeli maja Cie skierowac do pracy przy mlynku (niszczarka dokumentow)
    lub noszenia kartonow z papierem to sobie odpusc

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-01 11:45:18
    Od: d...@g...com

    On 1 Mar, 11:59, "karkow" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > praktykanta? no i czy jest ciekawie?
    > wiem ze to moze NTG ale nie wiedziałem gdzie zapytać;-) moze jacys bankierzy

    To zależy od ludzi w danym banku.
    Ja kiedyś jak pracowałam w banku, u siebie miałam studentkę,
    i w sumie mimo moich chęci, zeby się nią zająć ( a nie potraktować
    jej jak kiedyś potraktowano mnie), to i tak za mało checi było z jej
    strony,
    tak czy inaczej trafiła na archiwizację itp.
    Ale standardowo to jest tak, że praktykanci niestety
    są wykorzystywani do mrówczej roboty. Ale myslę, że to dużo
    zależy również od zaangażowania samego praktykanta.

    Pozdr

  • 4. Data: 2007-03-01 12:53:47
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > chcialbym odbyc praktyki, na oku mam jakis bank, a mianowicie PKO. Czy
    > moze

    Chcesz, czy musisz? Bo w banku to kariery poniżej poziomu dyrektora nie
    zrobisz.

    /*-+

  • 5. Data: 2007-03-01 14:37:58
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    > Chcesz, czy musisz? Bo w banku to kariery poniżej poziomu dyrektora nie
    > zrobisz.

    Chcę. Chodzi o nauczenie sie czegos, a przede wszystkim o jakis punkt w cv
    bo doswiadczenie zawodowe mam zerowe. Gdzie polecacie robic praktyki (zeby
    bylo takze ciekawie) dla studenta o zainteresowaniach
    prawno-ekonomiczno-politycznych;-) ??
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-03-01 14:41:03
    Od: "Marcin" <a...@g...pl>

    karkow <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > bo doswiadczenie zawodowe mam zerowe. Gdzie polecacie robic praktyki (zeby
    > bylo takze ciekawie) dla studenta o zainteresowaniach

    Może Provident?

    To tak dla rozluźnienia atmostery ;))))

    Pozdr,

  • 7. Data: 2007-03-01 15:14:36
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin wrote:

    > Może Provident?
    >

    > To tak dla rozluźnienia atmostery ;))))

    Tak dla rozluźnienia proponujesz mu twardą szkołę życia no nie źle hi hi

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-03-01 18:59:10
    Od: "lukii xp" <m...@g...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Tak dla rozluźnienia proponujesz mu twardą szkołę życia no nie źle hi hi

    Wiesz to zalezy jak i na kogo sie trafi. Nikt nie mówi, że bedzie łatwo :))

    Początki są trudne na pewno, ale później mało pracujesz a duzo zarabiasz :P

    Poza tym wiesz, doświadczenie w międzynarodowej korporaji w finansach na
    samodzielnym stanowisku ... BEZCENNE jak MasterCard :P

    Pozdr.

  • 9. Data: 2007-03-01 19:53:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    lukii xp wrote:

    > Poza tym wiesz, doświadczenie w międzynarodowej korporaji w finansach na
    > samodzielnym stanowisku ... BEZCENNE jak MasterCard :P

    Eeee tam lepiej by popremierował z kilka m-c i od razu może startować na
    prezesa PKO lub NBP bez podłamu :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski