    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: student - praktyki w banku ?
    Date: 1 Mar 2007 03:45:18 -0800

    On 1 Mar, 11:59, "karkow" <k...@o...pl> wrote:
    > witam,
    > Jestem studentem II roku, w celu wypełnienia wolnego czasu po sesji
    > chcialbym odbyc praktyki, na oku mam jakis bank, a mianowicie PKO. Czy moze
    > ktos napisac jak takie praktyki wygladają? jaki jest zakres obowiązków
    > praktykanta? no i czy jest ciekawie?
    > wiem ze to moze NTG ale nie wiedziałem gdzie zapytać;-) moze jacys bankierzy
    > zaczynali od praktyk?;-)
    > pozdrawiam

    To zależy od ludzi w danym banku.
    Ja kiedyś jak pracowałam w banku, u siebie miałam studentkę,
    i w sumie mimo moich chęci, zeby się nią zająć ( a nie potraktować
    jej jak kiedyś potraktowano mnie), to i tak za mało checi było z jej
    strony,
    tak czy inaczej trafiła na archiwizację itp.
    Ale standardowo to jest tak, że praktykanci niestety
    są wykorzystywani do mrówczej roboty. Ale myslę, że to dużo
    zależy również od zaangażowania samego praktykanta.

    Pozdr