    From: Pr0NET <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw,pl.biznes,pl.biznes.banki
    Subject: Re: strategia inwestowania w fundusze
    Date: Tue, 23 Feb 2010 04:46:17 -0800 (PST)

    On Feb 23, 12:46 pm, s_13 <s...@i...pl> wrote:
    > witam
    > od początku roku postanowiłem poczynić jakiś systematyczny plan
    > oszczędzania, wybrałem fundusze, otworzyłem SFI w mbanku, no i...
    > nic :-), pusto, nie wydałem ani złotówki...
    > codziennie szukam w necie info o inwestowaniu w fundusze, ale już mózg
    > paruje... jakie fundusze, pod parasolem czy nie, kiedy kupować, kiedy
    > sprzedawać... a może "gotowce" z miesięcznym abonamentem, dostajesz
    > sms: "sprzedaj to, a kup tamto", a może po prostu kopiować najlepszych
    > obserwując ich ruchy...
> [...]

    Granie z trendem na HSBC, fundusze odzwierciedlają to co się dzieje z
    indeksami więc na rynku szukaj informacji. Generalnie giełda lepsza
    przynajmniej odpowiadasz za swoje decyzje a nie pozostawiasz ich
    genialnym zarządzającym. Warto też grać na funduszach obligacji USD i
    obserwować kurs dolca. Albo wydajesz albo zarabiasz :d ustaw sobie
    gola, jak zarobisz 30% wydaj 5% ;).