  • Data: 2019-01-11 02:23:23
    Temat: Re: stopy procentowe - jak tam?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." t...@4...net

    > Mowisz, ze to on ?

    A kto [ma szmal i motywację]?

    > Glapinski go scieral ?

    Glapiński we własnej osobie!

    > Czy dworki ?

    Co dworzanom (w tym dworkom) do poczynań władcy?

    > Ale to bardziej KNF grozila, a NBP ma tam tylko 1 miejsce.

    Audio-Video chyba ukazało także Glapińskiego.
    Trochę statyw ;) słaby -- szkiełka zbyt ciężkie,
    ale treść nagrania jest ważna...

    > A klony maja braki kapitalu,

    Bo państwo zwiększa rezerwy obowiązkowe?

    > i tu raczej przychylnosc NBP potrzebna -

    NBP przychylnie zerka -- nawet Animka to zauważyła. ;)
    LCz zręcznie wykorzystał {}pływy ;) krajowo-międzynarodowe. ;)
    (spór o SN chociażby i teraz dwórki)

    > w razie koniecznosci pozyczki.
    > Co prawda taka przychylnosc na pokaz zapewnil sobie juz wczesniej,
    > ale w razie rzezywistej potrzeby moze szybko zniknac :-)

    Dlatego prowadzi ostrzał podtrzymujący -- prawidłowo.

    > Ciekawe jak to z tymi dworkami jest.
    > "zaden dyrektor w NBP nie zarabia ok 65 tys" ... a ile zarabia ?
    > 64, 50, 68 ... :-)

    albo dworka kłamie w swych oświadczynach
    albo awans stanowiskowy poprzedzono awansem finansowym
    albo... ;)

    Tak czy siak -- chyba cały (ogólnie cały) par_lament
    stawia na ,,transparentność'' poczynań NBP.

    -=-

    To już nie ten LCzarnecki sprzed kilku miesięcy!
    Już nie przygnieciony, zalękniony, niepewny...
    Już stabilny (na oko) i spokojniejszy, z inicjatywą po swej stronie...

    -=-

    Jakby co -- stawiam na likwidację narodowych państw i rozkwit korporacyjnych państw.

    Gdy mi ,,otoczenie'' dowalało -- galerie handlowe hipermarkety
    i pomniejsze markety (w tym: Auchan, Kaufland, Lidl, Carrefour)
    oraz banki karmiły mnie orzeszkami i wisienkami (tym samym nie
    łamały nakazu Kościoła Rzymskokatolickiego -- ,,można co najwyżej
    płacić jedzeniem, nie pieniędzmi!'') oraz tanimi (bywało, że
    symbolicznie wycenionymi) dobrami konsumpcyjnymi, dzięki czemu
    przeżyłem. :)

    Pies radośnie merda ogonem do swego opiekuna a obdarowuje ;) warczeniem
    i groźnym szczekaniem (bywa, że kąsaniem) przeciwnika opiekuna. :)

    Mam być głupszy od psa?

    Państwa narodowe to permanentne wojny -- w imię przodków, Boga, boga, narodu itd...
    Matka Boska Kazańska leje po ryju Matkę Boską Częstochowską, a nawet Ostrobramską...

    Tymczasem korporacje wyciskają zyski za wszelka cenę! -- nawet za cenę
    bogacenia klientów czy otoczenia w ogóle... Nawet wrogów potrafią
    nakarmić -- oby tylko zarobić, oby tylko zapobiec wojnie, trzaskaniu
    drzwiami, przerwom w pracy... ;)

    -=-

    Weźmy LCzarneckiego -- tak żądny zysku, że podnosi oprocentowanie
    lokat i oszczędności! Tak zaślepiony żądzą pieniądza, że aż gotów
    wzbogacić bliźnich -- przecież mu zupełnie obojętnych...

    -=-

    Tak czy siak -- cios bolesny!
    AGlapiński musi spuścić pensje poddanym...

    Nasz dobrodziej (poprzednik AGlapińskiego -- jeśli jakaś
    siostra nie łapie) ponoć opłacał ośmiorniczki kartami
    banku, zaś dworki zamieniają forsę banku na prywatną,
    zanim zapłacą... ;)

    Dla mnie afery PiS pokrywają się aferami PO-PSL, ale są ubrane nieco inaczej.
    Podobnie z samą władzą -- ta sama osoba, ale w innym garniturze, czy nawet
    w tym samym garniturze, ale z innym krawatem na szyi...

    -=-

    Zyyyyy ostatniej chwili...
    Przed laty dookoła nikt nie przyznawał się do głosowania na PO.
    Teraz coraz częściej ludzie wypierają się głosowania na PiS!

    IMO ;) wybory (i ostatnie, i poprzednie..) sfałszowano -- skoro
    ludzie dookoła twierdzą, że nie głosowali na tych, których
    rzekomo wybrano na szczyty władzy...

    --