  • 61. Data: 2014-12-05 18:57:43
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA3FAB7B49347Dwuathome@at.home...

    > Jeżeli to jest faktycznie obraz typowego polskiego 'byznesmyna' to
    > faktycznie w tym kraju lepiej nie bedzie...

    To może być obraz małego przedsiębiorcy borykającego się na co dzień z
    zatorami płatniczymi.
    Być może lepiej nie będzie.
    P.G.

  • 62. Data: 2014-12-05 19:22:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 5 grudnia 2014 11:33:44 UTC+1 użytkownik Wojciech
    Bancer napisał:

    >Tak ciągl myślę czego można szukać godzinę aby zrobić przelwe w nowym
    >interfejsie mbanku;) Co jak co ale robienieprzelewów jest tam
    >banalnie proste.

    Nie do konca ... probowales nowego odbiorce wpisac do ksiazki ?
    Najlepiej podobnego - np drugi telefon u tego samego operatora
    oplacasz ...

    J.

  • 63. Data: 2014-12-05 19:34:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał
    On 2014-12-05 00:59, J.F. wrote:
    >Ja, procz prywatnych rozliczen zazwyczaj nie tak stresogennych
    >jak podatki i ubezpieczenia, innych podobnie pilnych nie znam - a Ty?

    No ale masz - ZUS pracodawcy do 15-go, jeden podatek do 20-go, drugi
    do 25-go, a jeszcze jakies rozne inne oplaty sa - to kiedy jest dobra
    data ?

    >1. Dopoki mozna uzywac sprawnie starego, to sie to robi.

    Ale wiadomo ze wylacza, wiec starannie czekamy z zapoznaniem do
    ostatniej chwili ?

    >2. Jak bank zmusza do przesiadki, to co mu przeszkadza
    >zrobic to tak, aby zminimalizowac niedogodnosci?

    A co szkodzi samemu sie przesiasc tak aby zminimalizowac niedogodnosci
    ? :-)

    >3. Dobry interfejs to taki, ktory nie wymaga 'zapoznawania',
    >tylko umozliwia intuicyjne natychmiastowe dzialanie. Jak
    >slychac z opinii uzytkownikow, tak nie jest.

    Tak nie calkiem - przelewy robi sie akurat prosto. Nie trudniej niz w
    starym.

    >Jeszcze by brakowalo tego, zeby organizowano z tego UI calodniowe
    >szkolenia.

    Sa rozne samouczki, i chyba dosc dlugie.

    Interfejs ma wiele mozliwosci i udogodnien - tylko niestety wymagaja
    poswiecenia czasu na szkolenie.
    A inaczej to czlowiek narzeka, i nie zawsze ma racje.

    J.

  • 64. Data: 2014-12-05 20:28:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    [...]
    > Nie do konca ... probowales nowego odbiorce wpisac do ksiazki ?
    > Najlepiej podobnego - np drugi telefon u tego samego operatora
    > oplacasz ...
    Przed chwilą się poświęciłem i sprawdziłem. Bez problemu.

    Chyba że pisałeś o czymś innym[1].

    KJ
    [1] chyba nawet wiem o czym

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 65. Data: 2014-12-05 21:20:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wpisane mam kilku odbiorców: np tmobile 3 rachunki opłacam więc 3 podobnych odbiorców
    mam.
    Z czym miałeś problem?

  • 66. Data: 2014-12-05 21:27:40
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-12-05 00:57, J.F. pisze:

    > Z karty nie robilem, ale co wy tam widzicie zlego w tych przelewach ?
    > Wybiera sie zdefiniowanego odbiorce, wpisuje kwote i dziala. Tak samo
    > jak w starym.
    > Dopiero nowy odbiorca przyprawi o dreszczyk emocji ...

    To k...estwo wyświetla moją mordę z fejsbuka w odbiorcach...
    Nie przypominam sobie, abym wyrażał na to zgodę. Czy to się da wyłączyć?

  • 67. Data: 2014-12-05 21:54:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >Przed chwilą się poświęciłem i sprawdziłem. Bez problemu.
    >Chyba że pisałeś o czymś innym[1].
    >[1] chyba nawet wiem o czym

    Zniechecony jedna proba przestalem tam zakladac nowych odbiorcow,
    ale to wygladalo jakos tak, ze chce dopisac nowego, najpierw
    zdziwienie ze wpisuje skrocona nazwe, ale gdzie wpisac pelna ?
    Potem chyba wpisalem Orange, to mi przeskoczylo do istniejacego wpisu
    Orange, i tam juz zglupialem, bo wszystko wypelnione, lacznie z
    kontem, ale zlym.
    A to trzeba dodac nowe konto do starego odbiorcy. I dopiero do konta
    sa nazwy skrocone.

    Teraz sie bawie ... chyba warte pochwalenia za mozliwosci, ale trzeba
    jednak sie z tym z godzinke zapoznawac i/lub duzo domyslac.
    Pierwsze zdziwienie - czy nazwa odbiorcy moze miec dwie linie nazwy ?

    Spodobalo mi sie, ze mozna zmienic nazwe skrocona - np pisze sobie
    "telefon moj", umowa mija, chcialbym miec "telefon moj stary". Bo
    kasowac nie, niech sobie system pamieta ze ten przelew to za telefon.
    Dalej chcialbym, zeby byla mozliwosc zablokowania takiego konta, ale
    chyba nie ma ... no dobra, moze wystarczy skasowac zaufany ...

    J.

  • 68. Data: 2014-12-05 21:55:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 03.12.2014 o 19:53, miumiu pisze:
    > ....swoim nowym gownianym interfejsem i zablokowal mi dostep do starego.
    > Miarka sie przebrala. Pewnie wielu z Was juz to przerabialo. Jaki zatem nowy
    > bank polecacie. Zalezy mi na prostym przyjaznym intrfejsie, darmowych
    > przelewach i karcie platniczej.

    I znowu kolejny mbankowy dramat grupowy. Ile jeszcze osób będzie
    obwieszczać, że się wypisuje, bo nowy interface to albo tam to? Lepiej
    taki ekshibicjonizm bankowy uprawiać na twarzoksiążce, bo jest lepszy
    zasięg rażenia he he ;)

    Nawet dla dobra własnego mózgu warto od czasu do czasu uczyć, go czegoś
    nowego, zmieniać stare wykute przyzwyczajenia, więc tutaj mbank wpisuje
    się elegancko ;)

    Xenocide

  • 69. Data: 2014-12-05 21:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik elmer radi radisson
    r...@s...spam.wireland.org ...

    > Wyobraz sobie ze niektorzy wola zaplacic ZUS na biezaco, niz po fakcie
    > dowiedziec sie ze z jakiegos powodu tego typu zlecenie nie zostalo
    > wykonane i sie potem bujac z konsekwencjami.

    No ale nie przesadzajmy - pare rzeczy jest ukrytych, paru trzeba nauczyc
    sie od nowa ale wykonanie przelewu nie jest jakos specjalnie trudne.

    zznalazłem szybciej niz odnalazłem sie w facebooku po zarejestrowaniu. Ale
    to moze dlatego, ze w facebooku jeszcze sie nie odnalazłem ;-P

  • 70. Data: 2014-12-05 22:02:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >obwieszczać, że się wypisuje, bo nowy interface to albo tam to?
    >Lepiej taki ekshibicjonizm bankowy uprawiać na twarzoksiążce, bo jest

    Akurat to mbank sie zintegrowal z twarzoksiazka. Kurde, po co to
    komu - za gaz bede przez fejsa placil ?

    >Nawet dla dobra własnego mózgu warto od czasu do czasu uczyć, go
    >czegoś nowego, zmieniać stare wykute przyzwyczajenia, więc tutaj
    >mbank wpisuje się elegancko ;)

    Ale jak tu sie bezbolesnie nauczyc czy mbank podaje fejsowi twoje
    konta, czy nie podaje ?

    Chociaz ... jakby tak ladnie na pejsa podeslal "przelew na twoje konto
    zostal wlasnie przekazany do KIR w celu realizacji" to bysmy moze sie
    nie zastanawiali jak to z opoznieniem ksiegowania :-)

    J.